But i love i love i love i love i love you babe

Idag började väl inte som världens bästa dag men den börjar bli lite bättre.

Vaknar vid åtta och försöker försöker försöker att inte dricka något eller äta något eftersom jag inte får. Men just därför vill jag ju. Jag hatar att bli tillsagd att göra si eller så.
Gick och la mig alldeles för sent så jag var helt döende.

Gick till Kem.labb och där fick jag en spruta i armen och så sa dom Gå inte på toa på ~4 timmar och sen pee in a cup.
Fan vad värdigt..
Så jag gick hem, det tog 40 minuter! haha, jag är segast i världen. Sen somnade jag i soffan och sov fram till klockan ett ungefär, did the cup-thing och nu måste jag ju tillbaka till jävla kem.labb, som om jag orkar!! jävligt pissigt - haha ordvits.
Men jag ska, för om jag inte gör det måste jag göra om skiten igen.
Jag fick inte ta mina mediciner på hela gårdagen och nu på morgonen och jag börjar känna av det rejält, jag blir som i en bubbla och allt blir extremt förvirrande.. Ikväll får jag iallafall ta medicinerna och sen kan jag bli som normal igen. Pjewwwwww.

Jag har nu peppat till med Khia, Haddaway, Ace of Base, Q Lazzarus, Jackson Five, Ultimate Kaos
etc. Så det känns lite lättare. Men jag har ingen av ovanstående på varken blandband, blandskiva eller mp3 så jag får gå till sjukhuset till tonerna av White Stripes. Jag blir extremt bitter av dom och halvgråter jämt.

Okej, nu äre dags, på med mjukisbyxorna (självfallet Jays, dom är bäst) och iväg till bögsjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0