das schule

Sitter nu i skolan med Juden mittemot och Harajuku brevid. Det har inte skett något speciellt idag tror jag, förutom att jag igår tog en dusch för att jag kände mig ofräsch när tillochmed den sluskigaste killen skulle duscha.

var på middag med min käre far på restaurangskolan igår, åt som ett svin och kom fram till att jag inte gillar anka alls. det smakar som balls.
jag fick sms under middagen från snubben i Nyköping, stackars lilla lättlurade killen etc, och han sa att han skulle försöka fixa ett möte med hemliga gubben och mig så jag kunde köpa dope själv. men han kunde såklart inte lova något. väldigt schysst om det gick, jag har typ 300 spänn att spendera på knark!

är lite misspepp på förfesten dock, den verkar bli rätt liten och det är svårare att verka normal när man är få, jag skulle hellre vara ett stort gäng. då kan jag sitta och knarksvettas och fnissa åt allt ifred. det löser sig hoppas jag.

mamma har sin bästa kompis på besök, som jag känner mig extremt obekväm med, hon luktar gammal gubbe. det är hennes parfym. vem väljer en parfym som luktar gamgubbe?
 

jag drömde värsta feta sexdrömmen om simon rex. han är så het. jag är snart revirginized!!! dör lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0