Jag skriver moderna mästerverk

otroligt skön och konstig dag.

vaknar av någon ringer ca 40 gånger på ringklockan, och när jag väl öppnar står min syster från USA där. Hon såg ut som en tvättbjörn. Mysigt.
Pappa var med och han skjutsade mig till psyk där jag talte med Ingela om vad jag har gjort den sista tiden. Hon vill att jag ska följa med till rättsspyk och kolla hur roliga dom är där. Men tills det går (vilket det aldrig kommer att göra tack jesus) så blevmin hemläxa att spana på alkis&knarktanter i stan.
Hon överreagerar så mysigt mycket. Men jag tycker om att jag säger precis allt till henne, det är ju ingen som tvingar mig. Men hon förstår ändå jävligt bra. Och hon var inte arg, bara fundersam. Men hey, är vi inte alla?

Efter psyk går jag till centralparken för att möta mina systrar som inte alls är där utan istället står parkerade utanför karro och sitter och skriker HOLLLAAAAAAA när jag kommer emot bilen, samt tutar. Classy!
Vi drar ut till pappa och äter lunch, storasysters kärlek janne är även med. Han måste varit livrädd. jag och invandrarsystern blir rätt skojfrisk när vi kommer igång..

efter lunch och kaffe och solande åker jag till skytteparken och ska spela boll. det gick kanon. jag försökte få till boll och bira 08 men alla skulle plugga och böga. fett gay!

jag har kommit fram till en lista som jag valt att kalla Detta gör min drömmake.
Såhär lyder den:

1. Han är kock
2. Han ser ut som Jason Mewes
image16
3. Han är skrämmande smal
4. Han gör piraten/pandan/spiderman på första dejten
5. Han dricker alltid för mycket
6. Han är sjukt bra på att sexa och han vill alltid göra det
7. Han håller käften när jag vill
8. Han har unlimited access till droger, jag kan ta notan.
9. Han ska ha lätt underbett.

jag tror jag kommer förbli unspoken for. helt okej faktiskt!

nu ikväll har jag nog inte gjort så mycket. typ lyssnat på goodbye horses och sagt
Would you fuck me?
I'd fuck me
I'd fuck me hard
för mig själv och nickat i sidled med huvudet.

har även pärlat snakeman och megaman till jay. dom blev söta. hade först printat ut en megaman som skulle bli 50x50 cm men sen kom jag på att 'neee he hasn't even fucked me! varför ska han få en stor pärlplatta?' en liten duger bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0