nong nong nonganonga nong nong


Jag har inte varit hemma mer än en timme sen i fredags.. haha. så nu när jag faktiskt är det passar jag på att sätta på goodbye horses extremt högt och skriva en uppdatering. Jag tror denna blogg kommer vara väldigt bra att ha sen när jag börjar glömma bort allt. jag minns typ inte vad jag gjorde förra veckan så..

i fredags gick jag och emslem på bio, Be kind rewind, den var rolig men lite för lång för min smak. efter det gick jag till subcity för att träffa Jay och A.L som satt och drack öl. Jag tog två jag med. fast jag betalade inte själv, haha. Im getting my skills back!

Efter det gick jag hem till Jay, somnade där och var där hela lördagen förutom en timme hem för att duscha och kvällen hos Jake och hans flickvän. Sen drog jag och Jay hem till honom igen och låg och kollade på film.
söndagen var i princip likadan; sängen, cola, pizza och tv. frickin awesome!
och idag äre månadg, jag kom hem för några timmar sen. men jag hann se jays gayiga pudlar. i love 'em. en av hundarna ser helt ärligt ut som en såndär kebabrulle som roterar inne på alla pizzerior. sött.

har gjort klart Mao-tavlan nu. den blev snygg som fan. ska duscha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0