snoogins



har sovit fyra timmar i natt och är ganska sliten.
blev uppputtad ur bäddsoffan av min ömma moder vid 7 kom iväg till skolan ca 40 minuter försent.

satt på samhällskunskapen och tog på mig läppsyl och viskade Would you fuck, i'd fuck me, i'd fuck me hard till Harajuku. Hon förstod inte. men jag hade kul iallafall.

sen var det religion och jag började känna mig fett illamående, och gick och spydde lite. Till min stora förvåning var det blod i spyan och jag blev lite nervös så jag gick och la mig i solen och väntade på att lektionen skulle ta slut.

Därefter gjorde spelade jag och P boll, kråka och basket. Det var väldigt gemytligt och mellanstadieaktigt..
Crazy Chris kom och pratade med oss lite och J&J gick precis ifrån oss
och då säger han "Ja.. Dom hade det tungt.. Läser ni också in ett år nu?"
ETT vadå J&J har det tungt?! hahahaha. jebus, dom är ju segast i världen, and i respect that.
TVÅ hur kan han inte minnas mig och P?? han hade oss i ett år för fan! redan tror han att vi tagit studenten och blivit "failures". jebus!

Efter bolllekarna sket jag i fotot och gick hem och åt ris. Sen mötte jag upp min syster och vi gick och fikade och catchade upp. Det är knäppt att hon verklgien har ett helt annat liv därborta som jag inte har en aning om med människor jag aldrig mött. Fast jag ska visst hälsa på i sommar verkar det som. Så tycker syster och jag iallafall. Pappa betalar som vanligt.
Sen ville hon höra om mitt liv och jag kom på massa bra saker men sen kände jag att jag var tvungen att förklara lite av allt dåligt också. Först easade jag in lite på tjacket och rökat, för jag vet att hon har gjort some wacky tabacchi i USA och sen kom vi in på typ våldtäkten och skit. jag hatar att jag känner att jag behöver berätta, hon blev så ledsen och det var inte meningen.



Tog en paus i bloggandet en stund nu, och pratade med harajuku. vi är verligen bäst.
jag känner mig sjukt lycklig över att jag hittat två människor som gillar mig fastän jag gör dumma saker och fastän vi är så extremt jävla olika utåt alla tre. men egentligen är vi samma skit och lera. det är snajsigt som fan!
jag älskar er!

nu ska jag kolla på sex and the city med min extremt sura syster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0