Who am I gonna stick my dick in?

Jag blir alltid lika fjantigt glad när jag får kommentarer. Att bekräftelse kan göra allt trevligt?


Jag oooorkar inte! Jag har värsta dilemmat. på lördag är det doktor kosmos, jag har zippo pengar men en flaska sprit.
pengar går att fixas till inträde men då har jag inget att dricka för där inne.
eller så går gästlista att fixa och då kan jag köpa knark för de pengar jag kan få fram. men det beror helt på andra parten i detta.. skrutt på dettaaaa..

jag har nästan läst ut processen av kafka nu förresten, bara för att det är så jävla llätt att fånga "intellektuella" killar när man säger att man läst Kafka. Jag älskar att killar är så lätta att få på rygg!

Men åter till problemet..
Och oavsett hur jag gör vill jag ju gå. Och oavsett måste jag förklara för pappa varför jag behöver så jävla myucket pengar helt plötsligt . hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0