You're calling me the pervert

Bloggen har varit nerlagd ett tag pga hjärtesorg.

Nu är hjärtesorgen i princip över!

Inte mycket har skett, jag har varit i ungern med skolan, där vi lyckades bli fulla varje kväll. Jag och Jay var nog värst fast jag tyckte vi tog det ganska lugnt. det var en jävligt kul resa.

Annars så vet jag inte faktiskt..
jag var hög iförrgår. var med J&J och kände mig som en säck med mjöl. Röka är inte min grej, jag snortar hellre och blir hellre uppåt än seg. men det var trevligt att göra det utan att ha alkohol i kroppen. men still not my cup of tea. jag kanske ska få affe i ett kuvert i veckan. man vet aldrig vad mr postman ger!
igår åt jag upp typ alllt i kylskåpet och satt och var som gele i skallen. myyysen.

harajuku har tipsat mig om strip squad, dom var bra! jag älskar låtar som handlar om sex, onani, sex, alkohol, ännu mer sex. det är det finaste i livet!

jag ska äta middag med pappa ikväll och jag orkar vekrligen inte. jag är fett trötten och han kommer undra var jag sov iförrgår och blablabla. fast det ska bli mysigt att träffa honom, har inte gjort det på ett tag.

jag har inte haft sex på seriöst typ tre veckor.. jag håller på att bli revirginized.. hahah. jaja, grannen kommer hem snart.

Kommentarer
Postat av: Ray

Haha oh no Revirginized! styr ett popskägg på doktor kosmos stina!

2008-04-17 @ 14:16:00
Postat av: cam

nu är jag go och glad att hjärtesorgen är över. att bloggen är back är bara ett plus: puss

2008-04-17 @ 15:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0