Gamla synder

Jag har haft ytterst lite att göra ikväll, vilket är skönt för då kan jag ägna mig åt saker som RCT3 i två timmar, dricka saft och sitta framför bloggar hela kvällen.
Sen råkade jag även komma in på min msnhistorik med johannes och massa andra.
Gullig grej är att jag och josefin har ÅTTA msn-arkiv. Vi har haft mycket att säga varann under åren som Det finns inget ställe som heter Ballefjongberga!!! etc.

Sen råkade jag se mejladresserna till dom tjejerna som fick mig att må jävligt dåligt under högstadiet och som är en utlösare till varför jag är så psykiskt instabil idag. Självklart var jag tvungen att läsa lite, bara för att minnas hur vår relation var. Det var inte så smart. Nu mår jag skitdåligt och vill bara skära sönder mig själv och slå sönder allt som finns.

En liten treat ur en av våra meningslösa konversationer (som visar hur annorlunda jag är idag mot då):
x=tjejen
s=jag
Sidan som nämns är www.jesusishitler.com

X: du har rätt mycket emot kristna? eller?
S: jovars. jag tycker deras tro är idiotisk, men om det är en trevlig kristen som har mer än bara sin religion som personlighet, så bryr jag mig inte.
X: okej. ehm, rätt B sida, åh du tar det på allvar? eller?
S: varför B? jag tar det ju inte precis på största allvar, men jag tycker att kristendomen är lika idiotisk som hitlers logi.
X: finns det inte viktigare saker att bry sig om än att jämföra två män som levde för längesen?
S: nej.. jag tycker det är intressant, och höra hur folk inte kan försvara sin tro utanbara blir sura.


Sen var det en snarlik disskution med en annan tjej, och båda disskutionerna får mig att vilja dö även fast dom inte är påhoppande på något extremt sätt. Jag minns verkligen hur jag bara fortsatte säga exakt allt vad jag tyckte och blev mer och mer utfryst till jag inte överhuvudtaget gick till skolan eller upp ur sängen.
Detta hände för fyra år sen och jag har blivit så jävla mycket bättre sen dess och håller egentligen inte en grudge mot dessa tjejer, men jag blir så ledsen. Det är nog dom två värsta tjejerna jag mött i hela mitt liv, för dom var så pass manipulativa att ingen ville kännas vid mig. Helt otroligt vad folk kan göra. Dom borde bli diktatorer.

Nej vafan. Jag har visst en grudge mot dom. Dom var jävla falska fittor mot alla dom träffade, jag var ju med jag upplevde allt innan jag inte var välkommen. Ändå fortsätter dom och gör samma sak och folk går på det lik förbannat. jävla idioter. nu ska jag gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var den ena H?

2008-08-22 @ 21:44:29
Postat av: Anonym

nee, hon var bara vän med dom, och smått delaktig.

2008-08-24 @ 14:26:32
Postat av: Anonym

det låter hemskt.

2008-08-24 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0