dela med sig av tristessen


Har precis ätit lunch i skolan för första gången på några veckor. föga kittlande för smaklökarna, för att skriva lite posh.
någon ört-planka med mos. mmmmmumms.

Snart ska jag träffa Stina och Christina och prata om engelskan och se hur det blir med en tenta.. Hoppas det funkar. Jag är skoltrött nu.

Jag är rätt trött på det mesta, antagligen är jag på väg in i en svacka just nu, men jag ska försöka face it head on iallafall..

Joline och Abbe skulle bjuda mig på muffins och kaffe med deras klass, det muntrar upp, även om joline såg ledsen ut.

inte mycket händer...
 ska färga håret på onsdag


Kommentarer
Postat av: Julia

Darin om fortkörningen: – Jag mådde piss den dagen. När jag kom fram till Berlin ville jag ha kul och festa järnet. Så jag ringde mina dansare och sa: See you at the club. Jag kom hem klockan nio morgonen efter.



Är du väl påpassad ute på Stockholmsklubbarna?

– Det händer. Jag har med mig kompisar, ifall att det blir för mycket kan de hjälpa till. Om en tjej är för på har jag med mig polare som kan hjälpa mig. Det händer ganska ofta, men det är cool.





hahahahahaha naw he's growing up so fast

2008-12-09 @ 01:50:45
Postat av: Julia

Så jag ringde mina dansare och sa: See you at the club



hahahha sorry men det är så jävla kul så sjukt quoteable

2008-12-09 @ 01:51:27
Postat av: Anonym

hahah omg leona lewis har covered en av hans låtar, manba när blev han så stor liksom? och beyonce har sagt att han är söt.

2008-12-09 @ 01:54:03
Postat av: Anonym

och akon ba bra video darin hahaha whoah. nu kanske du frågar dig varför jag sitter uppe och googlar darin 01:55 på natten men liksom WHY THE FUCK NOT? han är liksom girl step up to the party

2008-12-09 @ 01:57:00
Postat av: Anonym

People tell me that

I just daydream and waste my time (oh, oh)

But there's really

nothing that's gonna change my mind

'cause I'm doin' just fine

Stop complaining 'cause

I'm just trying to live my life

(Doin' what I want and

that's my reason to get up in the morning)



Hey, I'm just playing around

Messing around with the sound

Hey, is that why you call it

Money for nothing money for nothing

Hey, is it cause Im just having fun,

or cause I'm getting the job done.

heey,why you wanna call it money for nothing money for nothing?



Im not made for

Getting paid for 9 to 5 ( oh no no no noo )

I'm just good at

What I'm doing if it feels right

You can say what you like

All I'm saying is

I'm just playing with things I like

Getting what I got coming

And they call it money for nothing



Hey, I'm just playing around

Messing around with the sound

Hey, is that why you call it

Money for nothing money for nothing

Hey, is it cause Im just having fun,

or cause I'm getting the job done.

heey,why you wanna call it money for nothing money for nothing?

hey , is that's why you call it money for nothing money for nothing?



People tell me I

Just can't keep chasin' dreams in life

(Doin' what I want and That's my reason to get up in the morning)

That don't face me 'cause In the end at least I've tried

(Getting what I got coming)

And they call it money for nothing



Hey, I'm just playing around

Messing around with the sound

Hey, is that why you call it

Money for nothing money for nothing

Hey, is it cause Im just having fun,

or cause I'm getting the job done.

heey,why you wanna call it money for nothing money for nothing



Hey, I'm just playing around

Messing around with the sound

Hey, is that why you call it

Money for nothing money for nothing

Hey, is it cause Im just having fun,

or cause I'm getting the job done.

heey,why you wanna call it money for nothing money for nothing



hey ohh ohhhh

(is that why you call it money for nothing money for nothing )



heey ( i'm not getting my money for nothing money for nothing)

2008-12-09 @ 01:57:59
Postat av: Anonym

vafan måste jag verifera mina kommentarer för hela tiden? manba jag har skrivit fem kommentarer innan den här, get the hint. jaja. en av verifierenskoderna var mr baccaloni!

2008-12-09 @ 01:59:14
Postat av: grand master flash

hahahhhhaha you're retarded!!!!

2008-12-09 @ 11:25:06
URL: http://medications.blogg.se/
Postat av: Julia

"Jag är den mest öppna människan på denna jord, skulle aldrig dela in någon eller några i ett folkslag, we are way passed that whole catagorizing phase. We are humans, equals. Såg filmen American History X förra veckan för första gången och den var otroligt gripande. Jorden kan vara en allt bra hemsk plats."



wisdom from mogi. word!

2008-12-11 @ 01:21:27
Postat av: grand master flash

hahahahahah mogilicious

2008-12-14 @ 00:44:17
Postat av: Julia

http://au.youtube.com/watch?v=cusiRsFdfbs sam andersson! bloggen är ju nere sen länge men haha, ngn har klippt ihop massa bilder på sam the man. mycket alkohol, brat

2008-12-29 @ 20:54:17
Postat av: Julia

https://www.flashback.info/showthread.php?t=805321 hahaha han har egen flashbacktråd

2008-12-29 @ 20:54:56
Postat av: Julia

hallå varför uppdaterar inte du längre? why stina WHY? WHAT'S WRONG WITH YOU? Do tell why. Whatever hallå jag kom på ultimata fantasimannen till vår let's hook up with a hot man in his 40s fantasi (också kallad lammköttfantasin): Richard Wright! ULTIMAT! Han är snygg, han är dryg, han har mycket pengar, han ligger med många 20åringar. manba det knäcker (hahahaha) nu ska jag sova! här är en bild!http://www.carriesdiary.com/imgs/richardpic.jpg

2009-01-05 @ 03:14:12
Postat av: Anonym

http://www.carriesdiary.com/imgs/richardpic.jpg

2009-01-05 @ 03:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0