I don't know why I throw those knives..

Jag har fortfarande inte blivit av med förkylningen. Och som gonorré på sexet så har jag värsta baksmällan av mina nozinan.
Jag försöker styra upp min sömn, men blir inte precis motiverad när jag vaknar upp helt förvirrad över vart jag är, vad jag har gjort och om jag överhuvudtaget lever.
Sov som sagt inte så mycket i dagarna av en bra anledning. Men jag tycker synd om stackars krille som ska upp till jobbet och måste åka buss och skit men ändå så håller jag honom vaken hela natten genom att berätta sagor och sjunga och hoppa i sängen. Jag är som en fyraåring!

Igår var det nattinnebandy på skolan. Var där en stund med P och Juden. Var inte så spektakulärt kanske men helt okej. Det luktade svett och pösig man genom hela gymnastiksalen.
När jag kom hem tänkte jag byta ut Helvetes Jävla Skit mot en text av Dire Straits i min ram. Men då strejkade skrivaren så jag fick ett halvkasst resultat. Blev skitförbannad för jag hade förberett massa kallt tevatten så jag kunde göra pappret till oldschoolpapper. Jag hade tillochmed gjort dom finaste meningarna i texten feta.. Blir lite sugen på att kopiera in den här.. Jag blir alltid så lycklig av den låten. Romeo and Juliet heter den. Den är med i min favvofilm Empire Records.

Något annat skoj är att jag börjat läsa Katrin Schulmans blogg på stureplan.se. Fan vad hon är skönt dum i huvudet, alltså på ett bra sätt. Hon skriver ärliga saker om vem som helst. Det är skönt. Men det är samtidigt så förbannat klyschigt att läsa en blogg på stureplan.se. Speciellt hennes. Men jag är en fet klyscha.

Nu bakar jag muffins till tusen! Jag bakar äpplekanelmuffins, vaniljmuffins med jordgubbsglasyr och chokladmuffins med chokladglasyr. Tänkte försöka slå rekordet i att gå upp i vikt på två dagar. Krister behöver ju lite fläsk på kroppen så det är bra.

Fan vilket pissigt inlägg det här blev! haha. jag har inget att klaga på!!
Hur kan jag vara en sån tragisk tjej?! att jag helt plötsligt är nöjd med min psykverklighet bara för att jag råkar hitta någon att tycka om extra mycket?

Jag blev lite panikslagen igår när jag kom hem. Det första jag gjorde var typ att skicka ngt sött godnatt-sms till krister och jag kände mig verkligen som en fjant. Var frestad att ringa grannen och be honom dra över mig så jag kunde sumpa allting direkt. Jag gör ju inte kärlek, jag gör engångsligg, KK's, mängder av alkohol och stämningsstabiliserande mediciner. Jag är inte Sorella Flickvännen, jag är Sorella Psykbruden som knullar runt.
Men jag ringde inte grannen. Jag ville ju egentligen inte. Den enda jag vill ligga med är Krister. Det skrämmer mig. Jag lär mig väl någon gång. Kanske börjar hålla hand på stan och sånt också.

...nej usch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju visst som Samantha i sista säsongen, buhähähäääää, fan vad jag grät en hel säsong.

2008-02-01 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0