I don't wanna be in love

Jag vet inte när jag skrev senast. Jag har blivit tråkig.
Jag har på mig mjukisbyxor, jag sminkar mig inte, jag smörjer in mig med hudlotion för att få mjuk hud och jag duschar. Herregud, vad gör jag?
Klart jag undrar ibland, är det här verkligen bra? Men när jag undrar det så märker jag att svaret faktisskt blir samma hela tiden. Det är verkligen bra. Världens bästa Good Charlotte-låt påminner mig om mig (och får mig att vilja bli svinfull och kräla runt på ett dansgolv)
/

Igår berättade Harajuku för mig att det är sportlov nästa vecka och jag ba "yeezz!". Då säger hon att det väl inte blir så stort skillnad för mig. Så jävla sant. jag har sportlov varje vecka. jag gick inte på psykologin igår, jag sov till halv ett idag och sen gick jag och fikade med anton under psykologin och sen gick jag till fotot.
Min lärare gillar mig tror jag, jag fick tillochmed bestämma en uppgift själv! Kungen eller vad?
Jag hann framkalla en hel rulle, förstora upp två bilder och hjälpa min lärare. Varje lektion borde vara foto.

Har även hamnat i en pärlfrenzy igen! här kommer mina senaste alster:


imorrn är jag ledig och ska hälsa på krister på hans jobb i karlskoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0