Kalas, knark, kåtslag

Igår var jag ute! hahahaha!!

kvällen börjar starkt med att krister åker hem först, och det var lite synd. Hade varit kul att ha med honom tror jag.
Sen kommer O från Nypan hit och ger mig mängder av amfetamin. Som vanligt behöver jag inte betala eftersom han alltid alltid alltid tror att jag ska ligga med honom men aldrig aldrig aldrig gör det. Sjukt skönt!
Sen skjutsar han mig till Lola och där äre fezzzteen. Det var sjukt mysigt, jag hade så himla trevligt hela kvällen verkligen. Det var dans, singstar, quiz, tårta, skattjakt och charader.
Amfetaminet börjar precis kicka in när jag kommer dit så jag blir aspepp och mina ögon vägrade sluta stirra.
Vid halv elvaisch drar vi ut till Satin och dansar rumpan av oss. Det var inte så kul folk där men en snäll kille (som jag vet har flickvän, så vi limmade inte) bjöd mig på en öl för att jag såg trevlig ut. Annars så spenderade jag bara 200 kronor. Det kanske inte är bra i jämförelse med hur mycket knark jag tog, men ändå. Jag har 200 kronor kvar vilket gör att jag kan åka till Krister idag.
Första gången jag sover i hallsberg idag alltså!

Efter krogen stod jag och mattis och väntade på bönis utanför, jag hade hennes plånis och så. Hade pratat lite med grannen inne på Satin och han stod där utanför. Så när bönis hade fått sin plånis tog han och jag sällskap hem. Det är ganska skönt att slippa gå själv, även om det är en kort bit blir jag lite nervis.
Jag följde med honom in ett slag och jag sa direkt att om jag gör det så ligger vi inte med varann, och det var lugnt. han visste på något jävla höger att jag skaffat pojkvän. hur?
vi satt iaf och pratade i hans soffa och jag var så djälvuskt speedad och körde stenhårda psykoanalyser. hahah. den killen är så lätt att analysera. det är sött.
sen drog jag hem vid fyrasnåret och la mig i sängen för att inte sova. O hade varnat mig för att han inte hade sovit på tre dagar senaste gången han tog så mycket som jag gjorde, men jag somnade. jag har sovit bra alla gången jag har tagit amfetamin.
men nackdelen med att knarka är ju att man blir så förbannat kåt framåt natten, så när jag satt där hos håkan blev jag helt tokig. jag ville ju liksom ha sex, men inte med honom, utan med krister och krister var jättelångt bort och jag var otroligt frustrerad och skulle fan kunnat knulla ett träd. Men eftersom jag verkligen vill försöka med krister och inte sumpa det direkt med något onödigt snedsteg så la jag band på mig själv. Istället fixade jag steken när jag kom hem. Haha!

Vaknade idag, torr i munnen och fortfarande hjärtklappningen från Gomorra men ganska glad. Lite ångest, krister hade inte svarat på ett enda av mina vackra sms igår. Ringde han och han hade sovit i 12 timmar. imponerande.

nu ska jag piffa till mig. dags att träffa min karl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "fixade steken själv" bezzt

2008-02-24 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0