MORE COWBELLS!

Så kvällen har förflutit.
Jag har nästan gjort klart min present till K.
Jag har ätit glasspinnar.
Jag har ätit ett helt paket med Crostini.
Jag har druckit Dr.Pepper
Jag har pratat lite med Krister
Jag har sett massa SNL-skits
Jag har ätit ostbågar
Jag har ätit på BK
Jag har pratat med pappa
Jag har ätit plommon
Jag har pratat med VaJayJay om allt och ingenting - jag och K kom fram till att han är kungen i en tidigare konversation
Nu kollar jag på popular och mår väldigt bra.

Rolig anekdot från dagen. Jag och pappa går till affärn för att handla lite candy and shizz och så ser jag värsta söta skinheadkillen med gubbkeps och röda polisonger. Sitter och pratar med harajuku i telefon utanför kassorna när han går förbi och vi kollar lite på varann Jag fortsätter prata med harajuku och då kommerhan tillbaka för att fråga "Ursäkta, vet du någon bra frisörsalong i krokarna?" och jag säger Salong kaaaf och sen typ fniss. Han var ju rakad!! Då behöver man ju ingen frisör!

Men jag har inte gjort så mycket mera ikväll. Tänk på livet, kärleken, döden.

Lånade hem en kamera med vanligt objektiv och närbildsobjektiv så imorgon blir det till att ta några bilder till min triptyk och kanske några flera till valfritt. Jag har mitt porträtt i miljö på harajuku och två små och sen så får jag göra å-staden örebro när jag är inne i stan.
Ännu en dag i mitt bipolära helvette.

Men jag vet iallafall att jag verkigen är kär på riktigt. Jag får ett sånt därnt sug i magen när jag tänker på honom och efter första gången vi hade sex så pirrade det i magen i en hel dag. Han är så jävla bra. Min lilla kaka.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

P.s den som blir kommentar nr 10000 i min blogg vinner de rosa pumpsen :)

2008-02-06 @ 03:52:54
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0