Paparazzi-psycho


Idag vaknade jag panikslagen över hur mycket klockan var, hade ställt den på halv elva men vaknade halv 2.
Sprang praktiskt taget ut för att hinna fota lite medan det fortfarande var någorlunda ljust.
Jag såg ut som en galning med min mumin-tröja, grå mjukisar instoppade i höga röda yllesockar, gummistövlar och min nyinhandlade mössa som ser ut som en tomat.
Den är sjukt snygg verkligen. Jag passar i den, den gröna knoppen mitt på skallen framhäver min lätt gröna hudton.

Så jag sprang runt på pappas tomt och fotade döda träd och sånt. Det har blivit min nisch, Döda ting funkar för mig. Gick även ner till sjön för att fota lite isbrytningar och allmän tidigvår-misär.

Gick in och gjorde mig en pizza och efter det har jag suttit på min vanliga plats i min vanliga grop i soffan och pillat med datorn, läst bloggar och pärlat. Jag har pärlat klart en grej till K och så har jag pärlat en grej till Krille som heter the kiss. Ni kan få se en bild


Jag är så romantisk. Tur att han inte vet vad min blogg heter annars kanske han blir rädd för mig. Fast jag tror inte det, för jag är lika ärlig mot honom och berättar mina nojjor, vad jag gillar, vad jag hatar och att jag ibland försöker ta mitt liv och sånt.

Jag jobbade med den i cirka fyra timmar, för den är väldigt stor och jag har väldigt tjocka fingrar. Och när jag precis var klar och skulle stryka den så tappar jag allt i golvet. Jag blev helt förstörd och blev tröstad av pappa. Sen började jag om igen och det gick rätt fort, alla pärlor hade inte ramlat ut.
Pratade lite med Harajuka och vi började nästla lite i det här om Gellieman verkligen är död på riktigt eller om det bara är bullshit. Jag tror att det är bullshit, han lever nog och då får man skratta åt hans pinsamma video.

Nu är det Donnie Darko på tv4 film. Den filmen påminner mig om mina episoder när jag hörde röster och hallucinerade om utväxter på kroppen. Det är creepy och jag kan knappt se filmen utan att bli jätteledsen och känna mig panikslagen.
Fast det var ju längesen, och jag har inte hört röster på över ett år tror jag. Det går framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0