Sometimes you gotta make some luv

Jag lyssnar fortfarande på Good Charlotte - I don't wanna be in love för fullt. Den funkar vilken tid på dygnet som helst, vilken sinnesstämning som helst.

Så igår var det valentinesday. Krille köpte hårfärg till mig som typ kärleksgåva eller vad det kallas. HUR JÄVLA KÄRLEK ÄR INTE DET?! den killen alltså. jag vill bara spöa ner honom för jag kan aldrig ge tillbaka för allt fint han gör för mig. jag vill också få hans mage att pirra och sånt. fast han sa iofs att hans hjärta (som f.ö dunkar i 160km/h jämt, jävla hjärtsjukejävel) hoppar ett extra slag när han hör mobilen plinga till på jobbet och ser att det är jag. *fnizzzz*

annars så wow! jag fick kommentarer igår. det var ju lite koolt. fast när jag skrev wow kändes det som att jag raggade kommentarer. det gjorde jag inte. bara lite medkänsla.

inatt sov jag för första gången på hur längesen som helst utan mediciner innan kl 3. det kändes helt fantastiskt.
jag drömde inte ens några mardrömmar där jag blir våldtagen eller klöser ögonen ur någon. det var underbart!!
så jag belönade mig med att skolka idag. kändes inte lönt att gå, vi gör ju ändå ingenting och jag får ju iallafall inte några slutbetyg. så jag sjukanmälde mig för att inte riskera studiebidraget, tog en magnum mandelglass ur frysen och cruisade till datorn.

så nu sitter jag här, lyssnar på GC och kollar upp tågtider så krister ska kunna komma till mig efter jobbet. jag kväver den stackaren. kanske är dags att han träffar lite kompisar? får väl styra upp ett häng imorgon eller nåt.
eller just det, då skulle jag ju till t och juden och pärla. jag har gjort två pärlplattor på request av rebecca så mina pärlor börjar sina, men det går ju alltid att köpa mera.

jag är förrresten så djävulskt het i mitt nya fina svarta hår. jag har saknat det som fan.
jag ser ut som värsta bruden. mina bröst har ju typ blivit större än vad som är nödvändigt och tillsammans med lite snygga kläder, ett välspacklat ansikte och en snygg håruppsättning är jag dödlig.

Kommentarer
Postat av: din transavän

Vadå våldtäkt? När var hur hände det och vem är le kräk? Jag är inte rädd för dig fastän du är riktigt konstig stundtals. Bara så du vet.

2008-02-17 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0