up to hyphy

Nu sitter jag hos pappa och myser igen. Min egen lilla fristad mitt i alltihopa.

Min helg har varit lugn, mycket skratt och mycket kaffe.


I fredagskväll kom Krister till mig och vi typ sexade och åt mat och skrattade åt samma skämt.

Det är så himla koolt:

Hans favvodryck är Dr.Pepper, min med!

Hans favvodrink är White Russian, min med!

Hans favvosnaxx är baconchips, min med!


och han lät mig fylla upp hans mp3 med min favvolåtar för att han ville höra vad jag gillar och sen så ville jag ge honom någon låt som jag inte minns vad det var för att han skulle tänka på mig då och då säger han "alla låtar får mig att tänka på dig".


Men. Jag känner mig klaustrofobisk och nojjig idag.

Jag var nära på att kalla honom Mattias/Stefan/Micke igår och så råkade jag säga att jag nästan råkade och då sa han att hans ex också hette något på S och jag blev toksvartsjuk!!

Jag hatar att någon annan har pusast honom och att han tyckt mest om någon annan och att någon annan fått se honom utan kläder och att någon annan fått honom att skratta och att han tyckt någon annan var sötare än mig.

Jag känner mig så liten, så fel, så ful, så fet och så tråkig. Jag är ju ingenting i jämförelse med andra tjejer.

Men jag vet att jag inte kan nojja såhär. För om Krister får reda på det kommer han dumpa mig för ingen vill ha en needy girl som nojjar och är svartsjuk. Jag hatar mig själv när jag är såhär och jag vill bara springa.

Det känns som att jag inte har någon kontroll. och det känns som atthan tycker illa om mig.


Han är liksom jättesnygg och jättesmal och jätterolig och han är en sån som inte är seriös speciellt ofta. Och då blir jag så rädd att han bara driver med mig eller är med mig endast för att jag är kul.

Fast det är ju inte bara dåligt. När han ler så blir jag yr i skallen och när han sitter brevid mig känner jag mig stolt och förvånad över att han vill vara med mig och när han kallar mig sötiz eller goziz så blir jag så glad.


Men jag ska sluta nojja. Jag tycker om honom så otroligt mycket och han tycker om mig lika mycket, för det har han sagt och jag får helt enkelt lära mig lita på honom.

Jag är hans flickvän och han är min pojkvän och jag vill alltid alltid sitta brevid honom eller känna honom nära.

Fina killen.


Annars var det skola idag och det var inget speciellt. Jag dansade lite och jag skrek lite och jag skrattade lite.

På fotot var jag up to hyphy och styrde upp flera uppgifter och lånade hem en kamera. Nu ska jag göra å-staden örebrouppgiften och studio den elfte mars. Krille, Harajuku och P ska fotas i studio tror jag. Tänkte göra obehagliga bilder på krille utan kläder när han gör så hans ryggrad står ut helt och han ser ut som värsta anorektikern



Förresten var jag och krille på juno. bästa filmen ff. han gillade den med!!!! han pussade på mig och höll min hand under filmen och var söt.

Sen i söndags åkte vi ttill honom i hallsberg för att hämta kläder och då träffade jag hans pappa och fick se hans rum.


Jag är scared shitless över det här. jag måste klara detta förhållande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0