Askalas

Så.. igår blev det kalas. Dunderkalaset!
Först hängde jag på öster hos birger, sen gick jag till mackan. drack lite folköl, och drog till mackans storasysters kompis, därifrån till Satin.
Väl på Satin blir jag skittaggad på något konstigt sätt. Det var ju inte alls meningen att jag skulle gå ut!
Jag gick hem från birger och tog sällskap ut ur dörren med mackan och då blev det bara så.

Jag hade lite high-roll igår faktiskt. Blev svinfull verkligen aprak och fnissig.
Träffade mackans irländske vän och vi fann varann i mörkret. Han verkade som den perfekte killen igår iallafall. Det är trevligt. Söt som fan!
Men jag gick hem med grannen och ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN! hade vi tillfredställande sex. Jag gillade allt, det var helt fantastiskt. Men jag börjar märka att han alltid är kåt på morgonen. På morgonen spyr man fattar inte folk det? Men jag är inte den som är den, och det blev jävligt fint det med. Så sjukt nöjd. Finns inget bättre än att vara nyliggd. Nytt ord! Nyliggd.

Så jag traskade hem vid tolv idag och var hungrig, skabbig och glad. Fotade lite i det fina vädret och sen gick jag och köpte en cola light och snus och fotade lite mera. Kände mig verkligen som en estet. Jag såg ut som en uteliggare.

Sen  har jag inte gjort mycket idag. Broderat lite, och den är snart klar. Eftersom jag är stolt kommer jag lägga upp en bild.

Men fyfan vad jag pendlar. Har missat min medicin med en hel dag så mitt humör går upp och ned i ett. Blir sentimental för att bli deprimerad för att bli suicidial för att bli arg för att bli oxtokig för att bli jätteglad för att bli sorgsen.
Det är kul att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0