Det börjar verka kärlek banne mig

Denna helg har varit så jävla förbannat avslappnande.

Fredag - middag och hem till pappa efteråt

Lördag
- Vaknar halv tre och sätter mig och sänker mitt BMI i en timme, sen landar jag framför tvn där jag sitter i min mjukisdress ända fram till fyra på morgonen. Har såklart pappas laptop i knät och pratar med lite folk.
Troy till exempel som är så jävla bipolär.
Jag dör på honom, han är sjukt mys en dag för att sedan be en att dra åt pipsvängen nästa dag. voine voine!

Men jag har börjat prata med en kille som heter Krille. Eller han heter Krister, vilket låter som en träslöjdslärare. Inte helt fel. Han är iallafall sjukt trevlig, kommer från Hallsberg, är tatuerarlärling på House of Pain i Karlskoga och har massa snygga tatueringar. Han ska komma in till Örebro i helgen och antingen följa med ut och härja with da people på Oh! Jays! eller så ska vi kolla på film. Sicken grej liksom. Jag nätdejtar!! hahaha. Det var vi som pratade fram till fyra på morgonen.

Jag och pappa tog även en promenad ner till bryggan och runt lite på tomten och pratade om hur vi ska planera olika saker och vad som behövs målas och så. det var jättemysigt och solen piggade verkligen upp mig.

Söndag - vaknar först fyra minuter över åtta och är skitglad men har sån ledvärk att jag inte kan röra mig så jag somnar om igen. Vaknar vid elva, ligger och vrider mig i solskenet som strömmar in genom mitt fönster ett tag för att sedan rulla ur sängen i ett försök att komma upp. Haltar ner till köket och tar en kopp te. Segade framför teven, pratade lite med Krille och sen tog jag en varm dusch. Hjälpte lite mot ledvärken men inte mycket. Jag har fortfarande extrema smärtor. Har nog influensan. Är varm, har ont i hela kroppen och kan inte prata. Men ändå är jag glad. Whats up with that liksom?
Sen åkte jag och papi in till stan och åt med mamma. Nu har han åkt hem till sig och jag saknar honom redan. Men jag ska nog till honom imorrn. Sover mycket bättre där och det är aldrig något tjafs mellan oss. I love daddy!

Nu sitter jag i min mjukisdress och pratar med Krille igen. Ganska soft. Ska äta lite isglass. Mamma har köpt 28 stycken så jag lär ju binga upp alla. Det hjälper mot halsen har jag hört

Kommentarer
Postat av: så himla anonym

alltså mmm fan va du är mysig!
och det där med glassen. det är SANT! helt jävla underbart. glass är helande.

2008-01-27 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0