Faster pussycat!

Nu är jag alltså ännu en gång en i mängden med blogg. Känns ganska skönt.
Jag gillar ju att prata om mig själv, men det är bara Harajuku som vet mina hemligheter på riktigt.
Här kanske jag kan disha ut massa skit, utan att nämna namn.

Mitt nyår var trevligt. Jag blev skitfull även fast jag var skithög, och det blev jättekul. Vaknade upp i ett hus ungefär 20 meter från mitt eget, hos en karl som jag inte är helt obekant med sen tidigare.
Det blev däremot inget ligga av, för vi båda var för fulla. Dan efter mådde jag så dåligt att jag helst av allt hade velat spöa ner honom när han la sig nära mig. Men närhet är ju mysigt även på bakfyllan, så jag tackade och tog emot även om det var motvilligt.
Vi såg en skitbra film, Faster pussycat! Kill! Kill!, som hade snygga brudar med smala midjor och stora bröst. Och så var det snabba bilar.

Det var även lite drama på natten.. Han förvarnade att dt kunde ligga en besatt tjej i hans säng, och jag skrattade.
Jag slutade skratta ganska fort när jag såg ett par fötter sticka ut under hans täcke. Iallafall så blev tjejen helt rabiat och gjorde sönder en dörr innan hon till slut gick. Det var helt konstigt. Jag tror inte jag gillar att umgås med killar som har "fans". Mina killar ska bara sukta efter mig.

När jag kom hem så skrattade min pappa mig rätt i örat och tyckte att det var hysteriskt kul att jag hamnade där jag hamnade på natten. Haha. Mamma såg inte det på samma sätt, men hon verkar inte förstå att jag faktiskt bara vill ha sex, inte hålla handen, inte träffa föräldrar och inte drömma om någon.
I like you better when you're quiet and you're nude. haha. Jag har blivit en cyniker. Men att knulla som en kille och tänka som en kille kommer man jävligt långt med.

Idag har jag varit desperat efter sällskap och det verkar som att P gav in till slut. Så vi ska umgås senare. Först ska jag göra sushi.

Välkommen till världen kära blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0