Fyllan, fröjden, förstörelsen

Igår blev det utgång.

Får ett sms av LL som säger att hon och Bebb ska ut och ta en öl på Satin för det är halva priset. Jag är inte den som vill vara nykter i onödan så jag duschar och fräschar till mig lite. Sen träffas vi, LL är taggg och Bebb har sjukt snygga skor.

Kvällen var roligt som fan! Jag blev svinfull och lånade överdrivet mycket pengar av LL.
Träffade grannen därinne och hans bekant som var lik Steve-o och som var så sjukt kär i sig själv. Träffade även ett gammalt ex från förr i världen och grannens urgulliga kompis som är den slutgiltiga definitionen av ordet konstig. Jag gillade han starkt!

Eftersom jag försöker eftersträva ärlighet i min blogg så tänker jag inte ljuga om gårdagen. LL blev lite konstig och började slå mig och hon såg helt vild ut i ögonen. Som tur var så kunde grannen hjälpa till och gå emellan, annars hade hon nog slagit sönder mig. Men det är inget grudge mellan oss. Jag fattar att hon fick någon snefylla och inget mera.
Jag, grannen och grannes konstiga kompis gick hem till grannen och där pratade vi om kompisens spännande sexdröm om grannen. Han var duktig på att beskriva! haha.
Sen åkte kompisen hem och jag märkte imorse att när jag och grannen gick in i lägenheten hade jag i princip varit inomhus i fem sekunder sen drog jag av mig jeansen framför teven och tröjan i hallen. Jag jobbar snabbt!

Hade en mysig natt och låg och smygtittade lite på grannen när han storsnarkade.

När jag vaknade imorse var jag helt förvirrad över var jag var och jag fick en konstig känsla av att jag fått mens som jag ALLTID verkar få när jag sover över hos någon. Men min känsla hade fel och jag kunde återgå till att mysa. Var inte alls speciellt bakis fram till när jag kom hem vid ett. Åt lite ostbågar och sen bröt hela helvettet löst. Var så sjukt illamående så jag gick och spydde. Behövde inte ens stoppa fingrarna i halsen det kom så fort jag böjde huvudet. Jag brukar inte spy alls så det var skumt. Efter det satte jag på Fucking Åmål och låg i framåtstupasidoläge.

jag kommer säkert bli tisdagsalkoholist. Det är livsfarligt att vara ledig på onsdagar.

Jag är alldeles öm där LL slog mig men värst är nog mitt nackspärr. Måste somnat på grannens axel och den vinkeln är ju inte så bra.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: ojojoj jätteanonym

GRUNGE! haha, jag gillar att her name is "LL"

2008-01-17 @ 16:44:08
Postat av: Sorella

haha jaaa men det är ju lagom diskret

2008-01-17 @ 20:46:00
URL: http://medications.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0