helvetesjävlaalltfanskap

Igår hade jag världens sämsta kväll och idag är det inte bättre.

Inte ens Carolina Gynning muntrar upp mig.

Grannen hälsar inte ens på mig, och M säger saker som "Ja, vi har väl aldrig haft något att säga varann?" och sen börjar han driva med hela vår relation. Jag ville bara dö. Idag vaknade jag upp hemma hos M, genomsvettig och s nära till tårar att jag trodde jag skulle börja böla om jag rörde ögonlocken.

Jag hatar allt och jag vill aldrig mera träffa en enda människa. Människor är svin. Alla människor är svin. Finns inte en enda genuint trevlig människa kvar. Alla är korrumperade jävlar som bara vill ligga med en och när dom tröttnar så slänger dom ut en som en gammal pizzakartong. Jag är en gammal pizzakartong. Jag är flottig, svettig och illaluktande och jag hatar allt.

Alla är jävla horor. Jag ska döda nästa jävel som säger något taskigt till mig. Fattar inte varför folk tror att jag tål hur mycket som helst? jag tål ju ingenting. Jag innehåller skört glas men det är ingen som ser det för jag råkar se ut som jag gör på utsidan.
Helvetes jävla alkoholsfanskap, helvetes jävla örebrofanskap. helvetes jävla gladakompisarfanskap. helvetesjävlaångestfanskap. helvetesjävlaalltfanskap.

jag hatar alla. jag hatar varenda liten molekyl och jag tänker inte fortsätta om det ska vara såhär. jag tänker inte gå upp ur sängen om allt kommer vara som det är just nu. det är inte lönt att leva om jag bara blir utnyttjad och bortkastad, ett andrahandsval eller något som underhåller i fem minuter.
jag är mer. jag har tankar, känslor, behov och otroligt mycket mer att ge än bara min kropp. men det spelar ingen roll. från och med nu ska jag inte ge något till någon. det är slut med det. hellre ingenting alls än bara en kropp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love it when you scream at me...PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-01-21 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0