Konsten att ligga ( i )


Jag har legat i.
Igår, lördag, var jag hemma hos M. Vi drack vin och spelade tv-spel och det var mysigt. Vi är verkligen kompisar, som bara råkar ha kul nakna också. Han var lite halvsjuk så ett tag kände jag mig ganska ovälkommen. Men det löste sig.
Fick sms från grannen när jag låg och gosade med M och vi bestämde oss för att träffas idag.
Så jag somnade hemma hos M, blev hemskjutsad runt tre och la mig och segade framför teven.
Sen så hoppade jag i badet och dränktes av skum och tända ljus till tonerna av DLK. Jävligt fresh var det.

Vid åtta drog jag hem till grannen och jävlar vad sega vi blev. Allt blev liksom bööö bööö böööö. Vi försökte va lite flörtiga, men liksom nej. Så vi kollade på film, lyssnade på musik och pratade. till slut så hamnade vi i säng iallafall..
Eftersom jag är ett pucko hade jag sagt till honom att mina nyårslöften var ha sex med kondom för första gången och sluta knarka. Så han drar fram en jävla kondom!! det var helt hemskt. jag hatar kondomer. men jag klarade av mitt nyårslöfte. Det var inte trevligt.

Tror inte att jag kan ha sex med honom igen, vi har för mycket familjeband och skit. Även om det hade varit mysigt, han är ju snygg som fan.

Men summan av kardemumman är att jag lyckades ligga med två killar inom loppet av 24 timmar. Är jag bra? Ja. Jag är bäst.

Gissa vem som skriver till mig nu på msn för att be mig tatuera henne. En tjej som jag umgicks med i somras typ. Jag dissade henne genom att säga "Gud vad jag måste upp tidigt imorrn vi ses" och sedan gå runt hörnet på huset och ringa upp Gonzo och träffa honom. Nu vill hon att jag ska tatuera henne. Egentligen borde jag göra det, och göra det skitdåligt bara för att det är så otroligt otrevligt att försöka utnyttja mig för att få gratis tatueringar.
Men jag ska inte. Jag är snäll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är lite elak. jag gillar det. puss

2008-01-07 @ 17:42:50
Postat av: Anonym

jag menade såaklrt att du var lite elak.. såklart.. inge mer anonymt nu!

2008-01-08 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0