Oy!

Hello! Im Lindsay Lohan!
Det är nog den mesta använda kommentaren den senaste veckan. Har inte träffat så mycket folk i veckan men när det hänt så har jag hört den eller sagt den.


Jag och Juden var på Rockbjörnen igår som planerat!
Först gick jag i skolan och trodde jag skulle dö. jag och mamma hade haft världens bråk natten innan och det fortsatte på morgonen med ett Dra åt helvette som inte kom från mig.
Det verkade som om hon för första gången på riktigt-riktigt bestämt sig för att jag inte får bo hos henne längre och att jag antingen får flytta till pappa eller till ett stödboende för psykiskt handikappade. Jag är inte psykiskt handikappad! Men det var ändå jag som föreslog boendet! haha. makes no sense.

Iallfall hade jag inte sovit mycket och så skulle jag vara trevlig och glad och åka till stockholm. Jag var rädd att jag skulle bli skitjobbig mot juden men det gick bra tror jag. Jag och harajuku gick och åt lite mat innan vi åkte iväg och det hjälpte.

Kom till stockholm, hoppade på t-banan till Svedmyra och där möttes vi av judens farmor, faster och fasters man. Dom var jättetrevliga men jag sa inte så mycket för jag vet aldrig vad man ska säga vid såna möten. Judens farmor var den bästa tanten sen min mormor. hon sa oy!


efter vi ätit åkte vi till hovet och där spenderades kvällen. det var massa glada fjortonåringar som älskade tokio hotel, det var alex schulman och petter och lars winnerbäck och vincent och adam tensta och massa andra. jag hade en trevlig kväll!

kom hem tidigt, kollade på tv och lyssnade på när juden snarkade lite. sen somnade jag med. det var koolt!


idag vaknade jag uppmed whiskey-rösten nummer ett, kunde knappt prata och var svintrött. gick lite på stan, köpte ett pocketboksfodral som är rosa och så står det Bible på. Hehe. Lite komiskt med tanke på att jag läser boken "Porr" som handlar om... porr.

Sen köpte jag en nyckelring som det står VIDEOVÅLD på, och två filmer. En "Goodbye Lenin" till juden som han fick i födelsedagspresent och "Shaun of the dead" till mig.

Allt som allt var det två mycket trevliga dagar. Jag är väldigt nöjd.

Det jobbiga nu är att jag är sjuk, måste gå till juden på middag och vara trevlig för att sen åka ut till pappa för att sova där i helgen. Jag vet inte ritkigt hur jag ska göra.. men jag antar att en stund hos juden inte kan skada. sen ska pappa bädda ner mig och läsa godnattsagor och tycka synd om mig. jag behöver bli lite pappad.

erkände för Troy något som jag hatar att erkänna men något som jag måste erkänna. jag är otroligt kärlekskrank. funderar på att börja med porr också. det är väldigt lönsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0