På sista lappen läser vi ... SORELLA

Dag 4 på ön.
Jag har nu dreggel torkat på kinderna
spårvagnar i ögonen
torkat snor i näsan
slem i halsen som dallrar så fort jag andas

Jag vill åka hem! Jag saknar att kunna andas när jag ligger ner, att äta saker som är svåra att svälja,
jag saknar umgänge utan att en telefon är inblandad, jag saknar allt!
Snälla, rösta hem mig. Jag är ändå ingen tillgång för laget!


Men annars mår jag fortfarande bra. Sitter här med morsgrisen och myser lite.


Morsgrisen har hjälpt mig mycket i helgen. När jag hade ont i magen så värmde hon min mage, när jag slängde ner kudden på golvet och ångrade mig så agerade hon kudde hela natten och när jag behövde någon att krama ställde hon upp. Fin gris.

Jahopp, idag händer väl inget mera än ingenting. Ska äta en isglass nu. Kämpar på. Mamma har ätit flera än mig.

Pratar fortfarande med Krille. Han är verkligen gullig! Han smsar söta saker men inte sleezy saker. Inte typ "ååh önskar jag var där, puss på rumpan gulliiiigulliiiii!" utan mer "Hoppas du har det bra i soffan. puss sötbit"
det uppskattar jag.

Kommentarer
Postat av: pryd

puss på rumpan fan vad perverst!!

2008-01-28 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0