Real life, I touch you on a screen



Idag pratade vi om otrohet. Jag är inte för otrohet, men jag ser klar skillnad på känslomässig och fysisk sådan. Läraren frågade om någon hade varit otrogen och jag sa ja. Och det skulle jag inte gjort! De dömmande blickarna haglade och folk andas högt och allt var så otroligt fjantigt. Herregud, är det ingen i min klass som faktiskt är kåt? Tycker om att ha sex? Som inte tänker gifta sig med sin nuvarande pojkvän/flickvän?
Alla verkar se otrohet som det värsta man kan göra, oavsett känslomässig eller fysisk.. jag ser det som att känslomässig är så mycket värre för att det är uttänkt och långdraget medan fysisk kanske bara är ett kåtslag och inget mera. Man älskar väl inte alla man ligger med?
Sen står jag i matkön och jag vet att jag tjatat om detta MEN då kommer fröken Snorkig fram och säger "Jasså, du tycker det är okej med otrohet ?" och har världens drygaste ton. Jag svarar "Ja fysisk" och hon typ skrattar i mjugg.
Alltså herregud, det låter som att det är en crusade att stoppa folk från att göra som dom vill? Jävla fjantar.

Annars har det varit en fin dag. Jag framkallade min rulle idag på fotot och det blev ganska fula foton. Sen när jag kom hem lagade jag mat åt mig och mamma och nu verkar det som att vi ska ut på krogen. Kul kul!
Nu ska jag nog ringa ett samtal och sen duscha. ÖL!

Kommentarer
Postat av: kamera

det var rullen där jag simmade bland löv eller? förlåt

2008-01-16 @ 12:02:21
Postat av: K

'Fröken snorkig' är för milt uttryckt, alldeles för milt.

2008-01-16 @ 15:25:05
Postat av: Sorella

Kamera:
Nej den bilden är en av mina bästa. Du är supersöt på den!

Älskling: jag är en mild flicka

2008-01-16 @ 21:24:29
URL: http://medications.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0