So this is what you call fucking on a saturdaynight?

Igår var världens värsta kväll.
Var helt uppe i sömmarna hela kvällen och snäste av både mamma och moster.
Avbokade kalaset idag, och sen bjöd jag in mig själv igen. Så nu ska jag dit om tjugio minuter.

Köpte ett par jeans idag. Det var kul. Killen på affären var het som fan och sa att mina tatts var svinsnygga. I would totally do him.
Apropå ligg så ignorerar M mig nu. Han har inte svarat på sms på flera dagar, och vi har inte riktigt den relationen så man kan ringa och säga tja. Så från att ha tre killar har jag noll tror jag. D är ju ganska utspelad eftersom vi inte riktigt funkar i sängen. Och grannen är ju grannen. Det var fint så länge det varade men helt ärligt så har vi för mycket familjeband och för lite attraktion.
Så nu är jag en ensam gammal nucka. Jag tror jag ska försöka scora mer amfetamin. Det dämpar allt från hunger till depression. Så då blir jag smal och glad. yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0