The drugs don't work


Satt uppe halva natten och sydde klart min fina tavla. Den gör mitt rum lite mysigare.

Annars har det inte hänt så mycket. Var hos Ingela, och jag ska dokumentera mina uppgångar och fall under två veckor och sen ska vi öka min medicinering. Så jag kommer ha 1200 mg Lithium, 50 mg Zoloft, 100 mg B-kombin och 15-50 mg Nozinan. Jag har alltså halva apoteket i mitt badrumsskåp.
Men som det är nu så funkar inte Lithiumet riktigt som det ska och jag orkar inte vara såhär. Så bring on the meds!

Jag och P gjorde vår redovisning om bipoläritet idag och det verkade som att AG gillade den. Vi babblade på ganska bra.
Sen åt jag sallad med P på Java. Och gick till Ingela som sagt.

Vi hade ett riktigt snajsigt samtal idag. Pratade om vad som egentligen är jag och vad som bara är min sjukdom. Och om min livsstil är destruktiv eller inte. Jag tycker att vissa delar är oroväckande tillochmed för mig som gör dom, men jag gör samtidigt inte något bara för att det ska vara farligt. Om jag vill ta amfetamin så är det för att det verkar skönt, om jag vill ligga med massa folk så är det för att jag gillar sex. Men sen kan ju gränserna suddas bort och så slutar det med att jag är en pundande gatflicka.
Läget nu är iallafall under kontroll. Jag gör precis som jag vill när det gäller allt i mitt liv, och jag gillar det.
Antar att jag måste växa upp någon gång och ta ansvar, men just nu är jag för ung. Girls just wanna have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0