There is a place in hell for me and my friends

Natten spenderades framför Hantering av de odöda. Jag brukar inte bli så jävla skraj av böcker, men jag var nära på att störtböla när jag märkte att jag behövde gå ut ur mitt rum för att gå på toa..
Men jag klarade det. M sa att zombies är mer rädda för mig än jag för dom, och att dom definitivt inte skulle ta mig om jag sov med lampan tänd. Han är fan mysig.
Som Vince sa; he is the one-nightstand that never went away! Så jävla sant. Var ju inte meningen att jag skulle träffa honom mer, sen hade jag skitkul med honom. Jättekonstigt, halvfet, ful, skäggig gubbe som håller på att tappa håret. Men han är apbra.
Jag har trots ovanstående hyllningar en stark hatkärlek mot honom. Varannan dag skriver jag "BRA då ses vi aldrig mer" och sen så hör jag av mig för att jag vill hänga. Han verkar gilla det. Han borde, jag är way out of his league.

Apropå Stuart, och Queer as folk, så kom Harajuku förbi förut. Jag blev så glad!! Hon kommer liksom med skvaller, chips, en blomma och Queer as folk. Herregud! Och igår tänkte jag varför valde jag dom mest självständiga människorna som mina två bästa kompisar. Det är sant fortfarande, både P och Harajuku är så jävla lugna med att vara själva, och jag sitter som en apa på tjack så fort jag inte träffar någon. Jag kanske lär mig, eller så lär sig dom.
Åt chipsen till frukost, satte blomman i vatten (fast för lekte jag Amelie och stod och sniffade på den ett tag, vem fan sniffar på blommor på riktigt egentligen? JAG!), kollade på topmodel och nu har jag lagt mig till ro med Queer första säsongen och mitt underbara täcke.

Idag är en bättre dag. Jag känner mig konstigt lugn. Tror det är för att jag inte riskerar att bli uttråkad idag, har två säsonger att kolla på liksom.
Däremot kommer min mamma komma hem snart och skälla ut mig för något.
Jag är jävligt förbannad på henne känner jag. Både hon och syster har gaddat ihop sig mot pappa och trashar honom för minsta snedsteg han gör. Börjar tröttna på det, fan är det bara jag som förstår att hans hjärnskada gör honom såhär? Dom verkar tro att han vill vara en jobbig gubbe.
Jag är nog en daddys girl efter allt, han förstår inte mig, jag förstår inte honom men vi kan ändå be varandra att hålla käften helt ärligt och sedan kolla på American Choppers tillsammans.

Igår när jag inte kunde sova gjorde jag en jävligt stort misstag. Jag var jättetrött men helt klar ändå och gick in till mamma och sa "Du, kan inte vi umgås imorgon? Vi kanske kan gå på bio!". vad tänkte jag med! jag vill inte gå på bio med henne. Hoppas hon har glömt det. Annars så säger jag att jag har mensvärk eller att jag har tagit sömnmedicin. ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0