this bitch bitches (congratz juden!)

Ikväll har jag fått reda på flera saker

bland annat:

fiskar flyter bara runt när dom sover (såg det med egna ögon)
harajuku har fått en bitchslap av en kille
jag har för första gången känt mig som en i gänget
jag älskar bärbara datorer (känner mig som carrie i sex and the city)


sen brottas jag fortfarande med känslan av att jag är så jävla jobbig när jag är med mitt partycrashing pussyposse(plus 2 dudes). jag pratar, jag svär, jag är otrevlig tror jag. hoppas inte alla typ snackar skit bakom mig rygg när jag går och säger den där tjejen behöver lära sig att hållakäften.


Mazel tov!

Kommentarer
Postat av: Harajuku

Du är bäst, and I love you (:

2008-01-26 @ 12:18:55
Postat av: Alotta Fagina

Alltså varför vill du känna dig som Carrie, hon är en fjant. Samantha Jones är bruden alla dagar. Och du med vill jag få fram i detta namedroppande patetiska inlägg. Apropå patetisk kollar jag just nu på Coyote ugly, och bruden spelar på sin jävla Casio på ett hyreshustak, och dansar samtidigt. Varför VARFÖR byter jag inte kanal, detta är patetiskt

2008-01-27 @ 21:13:51
Postat av: cam

hahaha"Alotta Fagina"hahahaha

2008-01-28 @ 11:07:19
Postat av: Sorella

hahahhah. alotta. jag vill inte känna mig som henne, men jag gör det!

2008-01-28 @ 14:27:40
URL: http://medications.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0