We hate it when our friends become successful

Kunde inte sova inatt. Faller djupare och djupare ner i allt.
Har iaf duschat idag. Försöker vara glad för P's skull och jag är ju det men jag får ont i hjärtat när jag vet att jag aldrig kommer få kärlek. Kärlek funkar inte för mig.

Det roliga är att jag varannan vecka bara vill ha sex och sen vill jag bara ha kärlek. Jag vet att jag använder sex för att straffa mig själv för attjag tycker att jag är en värdelös hora men nästa vecka vet jag inte det. Jag är en miserabel bergochdalbana.

En enda bra sak som lyser upp i min värld av mögel är att en tjej som jag pratade jättemycket med i sjuan/åttan-isch kanske ska komma hit på sportlovet. Vi tog upp kontakten för några veckor sen ungefär och jag tror vi båda är ganska snarlika dom vi var förut.
Det vore så kul om hon kom för jag tycker jättemycket om henne även fast det var längesen och jag har tänkt på henne fram och tillbaka ända sen vi tappade kontakten. Men jag borde inte hajpa upp det. Antagligen skiter det sig. Hon kommer säkert tycka jag är ett mongo och vill åka hem. Jag tycker att hon är skitsnygg och verkar helt fantastisk på andra plan. Men sluta hajpa. Jag är menad att vara ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0