We sure are cute for two ugly people.

Jag är så glad.
Mitt huvud snurrar men mest för att jag inte sovit ca 30 timmar. Och för annat också, men sömnen är nog den största boven.

Min dag började med att jag och P går och äter frukost klockan kvart över nio på Java. Det var väldigt mysigt, jag åt sjukt många köttbullar och drack massa äpplejos.
Sen gjorde vi stan. Köpte en hello kitty-hoodie, en tischa med ett old school-hjärta på och en tischa med ett Roy Lichtenstein-inspirerat motiv. Även fast jag egentligen borde vara död är jag så glad så glad!

Jag fnissar till och ler och aaaaaaaaaaaahhhhhhhh. underbart!
Imorgon ska jag gå till skolan för första gången på en vecka. Tillochmed det är skoj! allt är skoj justnu.
sen är det nattinnebandy och sen är det fredag!! underbara fredag! jag längtar så mycket till fredag. jag längtar till fredag mest av alla på hela jorden tror jag.

åh jag är så cepe. jag gör ju inte kärlek.

Kommentarer
Postat av: alotta you know who

Tagga för nattis!
Wooooooo-ooo-ooo-ooo!!*fotbollsvrål*

2008-01-31 @ 00:39:05
URL: http://ulcer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0