Y'all don't know me

Igår var det fika-dags. Jag har noll kronor och det enda jag ville var att bli lite full. Men det blev inte så, jag drack tre baljor med kaffe istället.

Jag, K, Juden och P satt och fikade och pratade strunt i några timmar. K såg sjukt uttråkad ut, Juden skulle träffa en flicka och P var glad över sex and the city boxen. Jag satt väl som vanligt och skrek massa dumma saker och skällde ut folk.
Jag måste verkligen jobba på min attityd har jag förstått. Jag hör ju inte själv att jag låter elak eller otrevlig på något sätt men det verkar som att andra tycker det. Eftersom jag inte ogillar någon av mina vänner vill jag ju inte skälla ut dom hela tiden. Ska försöka sänka rösten, sluta svära åt dom och sluta kalla dom för elaka saker. Bögjävel, kuken och bitch är ju en onödig del i mitt ordförråd.

Ikväll blir det utgång och jag har lånat 400 kronor av min älskade make. Det känns skönt att han litar på mig fortfarande. Jag vet ju med massa procents säkerhet att jag kommer betala tillbaka innan studenten. Speciellt om jag får skadestånd från Fredrik som mamma försöker pressa fram. Får se hur det blir.
Det kostar bara 20 kronor i dörren och är halva priset till tio. Så vi ska ut tidigt! För jag ska bli äggpackad. OCH jag ska vara snygg. Hur nu det ska gå. Jag känner mig skabbig. Kan vara för att jag har mens och berätta vilken tjej som känner sig snygg då?

Jag missbrukar verkligen Dirt Nasty med "1980". Den är så psyyyykat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0