damn that mary jane



Sitter hos pappa och kollar på 30 Rock.

Jag har bråkat med Jay idag. Om röka. Som vanligt. Det är typ det enda vi verkligen bråkar om, eller det enda jag verkligen blir ledsen av att han gör. Idag så sa han till och med att han väljer haschet före mig. Inte för att han menade att han alltid kommer välja haschet före mig, men det sved ändå.
Jag vet inte vad jag vill längre. Jag är så jävla kär men jag är så jävla förvirrad över hur jag vill fortsätta med droger.
Jag är inte övertygad om att jag vill fortsätta droga eller om jag vill fortsätta träffa någon som drogar.

Det enda jag vet är att jag aldrig kommer lämna jay. jag är lika nyförälskad nu som för två månader sen.
Jag får verkligen allt jag vill ha i slutändan. HA!

fick reda på att pappa redan köpt en exakt likadan telefon som jag köpt till honom i födelsedagspresent. surt. men han får världens finaste kort iaf.

jag har inte något intressant att blogga om längre. skär mig inte, har inte knarkat på minst en vecka, mår inte speciellt dåligt och jag har zonat ut allt umgänge förutom johannes. jag orkar itne bry mig, alla drar ju sen iallafall. ny umgängeskrets here i cum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera oss för guds skull! skriv vad som helst

2008-07-24 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0