Råttjakt, sprit, knark

Jag har inte uppdaterat för att jag känner inte för det.

nu känner jag väl lite för det men jag vet inte vad som har hänt. Idag satt jag och jay i soffan och jag undrade om han ville följa med ut till pappa och sen slog det mig att han nog inte varit där ute. Sen berättade han att han varit där minst 15 gånger och att han senast var där på pappas födelsedag.
Mitt minne bara försvinner mer och mer och det gör mig så extremt orolig. En biverkning på Lithium är just minnesluckor eller små minnesförluster men jag trodde inte det skulle vara såhär.
Därför har jag lite svårt att minnas vad jag har gjort i sommar.

Det jag vet är att jag har besökt min mormor i Skellefteå och vi var ute och åkte överallt och hon har alzheimers men är helt klar och helt frisk. Antagligen är det en feldiagnos men vad spelar det för roll när hon är kry. Hennes katt Morris tog in en levande råtta en natt och mamma fångade den i en hink och slängde ut den.

När jag kom hem var det lördag och fest i mark. Det var askul och jag blev så full att jag började skela. Jag och Joline kunde äntligen prata och det gjorde mig lycklig. Jag har verkligen dömt henne på förhand, hon är väldigt lik mig och inte alls så som jag trodde. Snapjudgements är dumt. Vi drack drinkar, knarkade, klättrade upp på taket, hjulade, kullerbyttade och kollade på Beyond with James Praag klockan fyra på morgonen. Sen hade jag och jay mentalt välkommen hem-sex och när jag vaknade var jag äckligt mongobakis. Men Uffe hade en lista och där fanns canal + och då blev det final destination 3. Räddade min bakishet!

Denna vecka har jag varit nöjd över att jay äntligen fått jobb, och så har jag varit i stockholm för att hejja på min syster.
Hon bodde skitfint vid universitetet och hade kor på vägen till t-banan. Vi var och badade på fjäderholmarna och såg carolina gynning och sen var vi på stan och köpte namnsdagspresent till mig. Sen gick vi till hallwylska palatset! det var helt fantastiskt och jag ska definitivt läsa på om det stället. jag vill också vara rik galen tant med samlingsmani.. Det vore det ljuva livet.

Sen löser jag korsord och pussas och dricker körsbärssaft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0