You got me in a state of rage

Jag hade tidigare ikväll kollat på första avsnittet av Skuggornas hus och pausat för att kolla vidare lite senare.
Så nu när jag har lagt mig till rätta för att kolla så resetar sig filmen så det är tillbaka från noll och det går inte att spola fram!! Så nu måste jag se om hela första avsnittet igen.. Not fun. Klockan är ju förfan halv fem på morgonen lite frid ska jag väl få!
Men neeeeejj. Skrutt och skit.

Annars pärlar jag för första gången på skiiiiitlänge verkligen. Känns skoj även om jag känner av alla samma stelheter i kroppen som ajg gjorde förut. jag tror jag börjar bli gammal eller något.

Jag har börjat med en kräm för ansiktet som heter Epiduo och som ska motverka finnar. Min läkare sa att den är bra mot just medicinakne som jag har, och jag har haft den i en vecka eller så. Det är redan skillnad men så fort jag glömmer den på kvällen så får jag finnar dan efter. Och den ger mig extremt torr hud så jag är röd och fnasig.
Vet inte om det är värt det, men jag antar det. Jag vill inte få akneärr och se ut som Seal. Han tog ju antagligen den enda kvinnnan som vill gifta sig med någon med akneärr. Det är jävligt fult.

Jag står även om väger mellan att vara blond och svarthårig. Jag tror jag ska bli blond men jag kan inte bestämma mig. Är ju sjukt snygg i både ljus och mörk. Men förändring är kul. Måste köpa på mig massa blekningar för jag lär ju behöva runt 6 stycken burkar. Om inte mer. Men till att börja med.

Nu i veckan är jag hos pappa, kom hit idag och stannar till på fredag. På torsdag kommer förhoppningsvis Jay hit och hälsar på och sen skuttar vi in till stan och förmodligen vidare ut till Styrsta för att äta middag med hans familj.
På lördag kan det bli fest i mark hos jake men det är inte hundra än. Men om någon av mina kära vänner läser det här så är alla såklart bjudna. Jag ska städa dagen efter har jag lovat jay.

det har varit en omtumlande dag. jag har börjat må lite sämre och det tar jag direkt ut på jay. han står mig närmast just nu och då blir han automatiskt slagpåse och roten till allt ont i världen. Han verkar börja att sakta förstå mig, vilket inte kan vara så svårt.
Är jag arg är jag skitarg, är jag ledsen är jag suicidal, är jag glad sitter jag på dig och pussar dig och dansar bootydance i köket.
men jag blir ju nojjig när jag mår kasst så då börjar jag hota med att göra slut eller att han kommer att göra slut för att jag är så jobbig och då pratar vi ju såklart om att göra slut ett tag. och det skrämmer mig på ett helt annat sätt än tidigare förhållanden (förutom krister), för jag vill verkligen inte förlora jay och jag vet att han verkligen inte vill förlora mig. men han är så lugn när vi pratar om det att jag bara vill slå honom över käften med en dildo insmord i tigerbalsam och skaka om honom. men han säger att han är lugn därför att han vet vad han står typ. det är väldigt bra. men varför kan inte jag vara så?

det har iallafall varit omtumlande. jag är en needy girl när jag inte är nära jay och han är en needy girl när vi är tillsammans. awesome couple!

bajs på skuggornas hus, jag ska sova. måste ju upp och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0