Love you madly

Igår kunde jag inte sova - jag har lyckats ställa om mitt dygn så att jag är morgontrött fram till tio på kvällen.
Så jag kollade på tv, spelade internetspel och snusade. Runt halv fyra märkte jag att det blev ljusare så jag gick ut och fotade soluppgången.
Min kamera är så rolig att pilla med, det finns så mycket inställningar och ändringar man kan göra för att få en bild precis som man vill ha den. Underbart.

Efter min pretto-fotografering bestämde jag mig för att jag skulle gå och försöka sova ialllafall. Jag använde min nya hudsalva som ska hjälpa mina finnar och idag när jag vaknade tyckte jag mig se en liten förändring. kan bero på att jag börjat tvätta mitt ansikte igen. Det finns som sagt inga fula kvinnor, bara lata.

Jag satt och skällde på jay i typ en kvart igår. jag blir så jävla orolig när han är hög och jag vet faktiskt inte riktigt varför. jag får sånt föräldratemperament och oron går över till att jag skriker eller förolämpar honom. Hur det nu skulle kunna få honom att förstå är utom mitt förstånd. Hela jag var utom mitt förstånd igår. Men jag får ont i magen av att tänka på att något skulle kunna hända honom och jag inte är där för att hjälpa honom.


Nu har jag ätit lite räkor och kräftor och druckit ett glas vin med min kära far. Det blir väl till att återgå till fotboll som vanligt. Fotboll och flädersaft och telefonsamtal från the love of my life. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0