Naturligt uppåttjack

Jag bloggar väldigt lite av en enkel anledning. Det är inte intressant att skriva om hur glad jag är. Vem vill läsa om någon som oftast bara gillar det mesta?

Men idag är inte allting bra, jag har mensvärken från helvetet och jag är extremt röksugen. Sista ciggen jag rökte var igår, den delen jag och jay på så det blev väldigt lite.

Vi fick för oss igår att det kan vara trevligt att dricka lite Asti, eftersom han hade fått en flaska i studentpresent.
Så vi drack Asti och utmanade varann på allmänbildning. Det var otroligt mysigt.
Vi satt på balkongen och drack gin och jos och rökte en cigarr och pratade om allt som fanns att prata om.

När jag vaknade upp imorse hade jag mensvärk som gick upp i hela ryggen och blåmärken på halsen. Jay hade på kinden också. haha.

Senast jag skrev ett inlägg var efter studenten och om jag ska vara helt ärligt så minns jag inte alls vad jag har gjort sedan dess.
Jag och jay har varit ute i hans sommarstuga och hos min pappa och vi har solat och krattat hö och gjort massa strunt.

Jag har helt neglegerat mina vänner och jag hoppas inte alla har glömt bort mig. Får hoppas att dom minns iaf.
På midsommar blir det lunch hos min far, sedan knark med vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du äter väl p-piller? om du inte gör det MÅSTE du börja göra det, det tar bort 90 procent av mensvärken!

2008-06-21 @ 02:25:50
Postat av: Sorella

Jag tål inte hormoner, så jag kan inte göra det. det är min spiral som ger mig mensvärk.

2008-06-21 @ 22:55:00
URL: http://medications.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0