We're never going home

Nu är alltså skolan som vi minns den, vardagen som vi minns den och livet som vi minns det slut. Alla flyttar, jag är kvar i Örebro. Jag undrar hur det ska gå. Antagligen kommer jag knarka så mycket jag kan, den brukar hjälpa jättebra.

Studenten var helt otrolig. Hela dagen var ett lyckorus och så otroligt mycket över förväntningarna.
Jag fick en kamera!!!!!!!!!!! Jag grät extremt mycket när jag såg vad det var och Kajsa sa "Men vafan gråter du för? SLUTA!!! Varför gråter du? Sluta gråt! Gråt inte på studenten! sluta!!". Sen fick Frida en syl i vädret och berättade att det faktiskt var glädjetårar.
Det som gjorde det ännu bättre var att mamma och pappa hade skrivit typ  MVG MVG MVG MVG på kortet och det betyder så himla mycket att dom är stolta över att jag klarade det. Jag var så otroligt nöjd och lycklig.

Och stämningen i trapphallen innan vi sprang ut var helt otrolig, det hoppade i magen på mig och herregud, vilken jävla känsla.. Och flaket!! Så jävla bra musik, så jävla bra människor, så jävla svettigt men ändå så var det helt underbart.

Efter firandet, där jag fick så sjukt mycket fina presenter, bl. a skullcandy hörlurar, den små varianten i rött. Vuxensaker som jäääättefina designer-bunkar till min bakning i både rosa och turkos!!!
Bestick som är jättestora, jag ser ut som en lilleputte när jag håller i dom, asfiiiint!!!!!
Sen typ espressokopparna jag önskade mig, som är i guld och är skitfina, alltså åååh. och en espressobryggare i porslin!!! den var så jävla häfitgt.
gud jag är så bortskämd. jag älskar deet!!!!!!
Sen fick jag asfint armband av ficksarna, med en körsbärsberlock :):):):):):) hihiihhi

Frimis var också askul! jag träffade hana chatila!!! helt underbart. jag tänkte ringa henne i veckan och fika med henne. och så träffade jag Kim från psyk!!! hon var så himla fin och det var så kul att se henne och även om vi båda skämtade om våra ärr var det skönt att inte vara den enda med massa röda streck på armarna.
Jag blev aprak på frimis och sen drog jag, jay och P till BK och käkade sen stack jag och Jay hem till honom och satt och skrattade på hans trapp ett tag med Jake sen bar det av till Stadsparken och sen hem till Jake där jag mer eller mindre däckade i hans säng även fast det  satt typ 5 killar i lägenheten och blazade. Jag hade lovat P att inte röka så då gjorde jag inte det heller :) Because i love her!

men sammanfattning, så jävla bra dag. det finns inte ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0