Bloood

Haha jag har skrivit så mycket om mens, graviditet och missfall att det är reklam för grav.test och hormonpiller på min blogg. sooooft!

nu har allt löst sig tror jag. det känns som det.
jag har varit så orolig för att såra någon och när jag blir orolig för det tappar jag kontrollen och gråter och gråter och gråter.
MEN jag skadade mig inte! för jag är kungen.
nu tror jag inte någon blivit sårad. och om någon har blivit det så vet jag redan att det är mitt fel och att jag är dum i huvudet. det behöver ingen berätta för att jag ska veta det.

enligt psyktestet jag gjorde för ett halvår sen har jag 150 "poäng" över det normala i att känna skam och skuld i allt jag gör. och samtidigt har jag likamycket "poäng" över att inte ha några spärrar. Så jag gasar på som fan i en uppförsbacke med handbromsen i. Undrar hur länge detta kan pågå innan jag ger upp? Vi får se.

Snart kommer pappa hit för att köpa min klänning. Jag är lite nervös, ingen har sagt om min klänning är ful eller inte. Krister tycker den var fin iallafall, och det är han jag faktiskt gör mig fin för.

Idag hade vi bara en lektion. Eller två, men jag missade första. Och den andra var meningslös.

P har fått en lillebror!!!!!!!!!!! jag dör!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge inte upp

2008-03-28 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0