Efter en hård dag på barrikaderna

Ringde Rebbiz och muntrade upp mig till tusen.
"Stina! Jag är på väg hem från jobbet och vet du vem som kommer till Mitt andra nästa vecka? MILLION STYLEZ!"

Jag har aldrig hört någon bli så lycklig över million stylez, men jag är likaså. det ska bli så kul att få skaka fettet till tonerna Miss Fatty. Jag är svart in my heart!

Tack Rebbiz. Du är pussgulle!

Jag klarade förresten äntligen BackPacker-grejen. Jävla svårigheter. Det tog mig bara 40 minuter. Jag försökte i tre timmar i lördags liksom. Jag tänker bättre efter jag har gråtit.

F.ö fy fan vad jag bölade igår. Låg och snyftade i telefon till Krister och typ
"ååååh kjiiiistejjjj det jinner tåjajjj i mitt öjjjaaa, blääää".
Men han kan verkligen muntra upp mig även om han inte fattar det själv. Han ba jag vet inte vad jag ska göra, jag vill ju trösta dig. Sen råkar han typ rapa och jag börjar skratta, eller att han säger Men Stiinuuuus Finuuus.
Han är fan bra. Sepekrister.

Pappa skjutsade hem vid mig tio igår ikväll, på en helt översnöad väg som var extremt hal. Han fattade att jag behövde åka hem och jag älskar honom så mycket för att han fattade det.

Efter jag hade börjat få tååjjjajjj i öjjjoonen så ville jag åka hem. Först var det för att jag har mina rakblad i stan och jag ville köra ett par varv på handlederna. Funderar dock på att byta till låren eftersom där syns det inte för utomstående.
Men sen efter jag pratat med pappa var jag tröstad men jag ville bara hem till mamma och till mitt täcke som luktade Krister. Så sagt och gjort, jag åkte hem. Spelade backpacker. Vaknade av att pappa ringde och nu sitter jag här och längtar efter ikväll. Lite iaf.
Fast min kusin kommer!! jag har inte träffat honom sen han var typ 10 och nu är han 22! Han och hans flickvän skulle typ åka förbi örebro och ska sova här. sjukt weird.. jag vill inte.


Annars så är det helt bestämt att jag ska gå på ballen med pallen. för jag vill det och det var bestämt så från början. Hon matchar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0