Katarr

Inatt fick jag inte mkt sömn.
Krister har typ magkatarr/blindtarmsinflammation eller något liknande så han var vaken hela natten och tjöt och klagade. jag ville ta honom till sjukhuset för att få tabletter eller ngt men han vägrade.
Idag var jag hemma med sjuk karl och har daddat honom. Vi har nu köpt omeprazol så han klarar sig.

Annars händer inte mycket. Igår var det torsdag och idag är det fredag. Jag har inga pengar så jag kan inte gå ut, om inte bönis och harajuku betalar för sina pärlplattor. då har jag råd med några öl iallafall! annars får jag väl panta burkar.

jag har verkligen inget att säga. jag är snygg, har klippt min lugg. senlugg är inte smickrande. 5 cm kort lugg är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0