mange har ikke baller til a klare tinga sjael

Nu har jag sett Terkel i Knipe hur många gånger som helst. Världens bästa film. Den önskar jag mig i födelsedagspresent!
Här är min önskelista:

* Beverly Hills 90210 säsong 2
* Torkel i Knipa (viktigt! norskt tal!)
* Pärlor och pyssel från Brio Katalogen
* Trosor (söta trosor, med regnbågar och rosor på. Inga läskiga snobben-trosor)
* En vit BH, strlk 75 E.  Ingen jävla push-up. Hellre push-down.
* En personlig assistent
* Smörpapper
* Hello Kitty kaffekokare
* Kastruller och stekpanna, dom prickiga från Lagerhaus
* En digitalsystemkamera, sån som P har
* En laptop, gärna en macbook i rosa.
* En hund, en dvärgchiuahua eller en jack russel med bruna fläckar, inte svarta. Inte strävhårig, och inte långbent.
* Folk som vill köpa mina pärlplattor, jag får inte plats med dom hemma
* Mörkbrun hårtoning
*Onkel Stewart
* Pengar
* INGA SKIVOR!!  jag hatar musik!!!!
* En Ipod video så jag kan se på beverly hills när som helst.


Det är ett litet urval av det jag vill ha.


Förresten gick jag upp jättetidigt idag och åkte till sjukhuset för att ta blodprov. passade på att gå förbi kvinnokliniken när jag ändå var där, för att kolla om jag kunde tala med någon om mina extrema blödningar. Det kunde jag, men dom kunde inte göra så mycket. Hon tyckte också det lät som ett missfall. Kanoners.
Varför måste jag uppleva allting så jävla tidigt? Jag är trött på det. Jag vill bara ha ett normalt liv utan massa obehagliga överraskningar.
Jag ska iallafall till doktorn i eftermiddag för att kolla upp det och sen ska jag till tandläkaren för att få en tid att fixa mina framtänder. Krister och jag lyckas skalla varann hela tiden, så nu har jag ännu ondare i tänderna. Skööönt.

Annars så har jag träffat hela kristers familj nu. Hans mamma, hans fyra systrar, en av systrarnas pojkvän och deras hund. Plus hans pappa och hans bror då. men domhar jag träffat innan. Jag var så djävla nervös innan men jag bet ihop och det var faktiskt skitkul. Dom är minst lika psykiga som jag, och det är helt underbart. Kanske därför vi funkade så bra ihop direkt jag och krilleminipille? vi åt iallafall påsklunch ihop hemma hos hans mamma och sen drog jag och Krister till örebro igen. Där möglade vi i soffan och slogs lite.
jag tror jag ska bli proffswrestlare när jag blir stor, för jag är kung på att brotta ner krister. Sätter mig på hans armar och trycker hakan mot hans tinninig, han skriker som aldrig förr!

Sen har jag varit hundvakt i helgen. Till lilla Samantha, en stor fluffig tampong som Krille beskrev henne. Hon är skitgullig men skäller åt teven hela tiden. Men hon är gosig som fasen och somnade precis vid Kristers fötter i sängen. Det såg så jävla gulligt ut. Nu är hon hemma hos sin matte igen, men matten funderar på att flytta tillbaka till Nya Zeeland och lämna Sammi hos oss i ett år. Vi får se hur det blir med det...

I lördags var jag o kollade på film hemma hos Rebbizz med Cam, bratt o johanna. Det var myspys. även om jag inte kunde gråta till Rent. jag ville verkligen men jag har svårt att gråta till filmer om jag inte är med mamma typ. Då gråter jag till Vänner.

Sådär. Där har ni i princip hela mitt lov. Jag tror jag ska göra denna blogg lösenordsskyddad och sen inte ge lösen till någon. Vore skönt att ha en dagbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0