sniff sniff

Idag hängde jag och P upp våra saker i slottet. Det är kanon. Mina pärlplattor kommer ha ramlat ner till imorrn, och jag måste köpa tejp som fastnar på betong. Mindre skönt men sånt är livet

Annars så händer inte så mycket. Jag har inte mens. Det är ju kul.
Krille håller på att bli frisk, så äntligen kan jag få ligga lite.

mackan har fest på fredag men jag orkar verkligen inte gå. Jag har blivit en lam jävel, men jag känner att det kommer bli för mycket folk för att jag ska tycka att det är kul, och jag har inte någon sprit heller. jag har iallafall en present! det är schysst.

Annars händer inget.  Jag var hos Peter igår, min nya psykgubbe. Det var brandövning på hela vuxenpsyk precis när jag hade min tid så det var brandmän och skit där. Dom skulle göra den realistisk så dom fyllde hela första våningen med rök. Moget.
Så vi stod typ utomhus och pratade och jag gillade honom inte. Han försökte vara trevlig. jag gillade det inte. Han pratade sakta. Jag gillade det inte. Han var kort. jag gillade det inte. Han var kille. jag gillade det INTE.
Men jag ska ge honom 2 chanser till. Om han är likadan då så dumpar jag honom. jag tänker inte prata med en kille. eller en tant. jag vill bara prata med ingela. hon känner mig, hon förstår mig och hon har hjälpt mig mer än vad någon annan har kunnat göra eller kommer kunna göra. jag vill inte byta!!!!

sen hade vi foto, jag framkallade min rulle. det blev fina bilder på krister tror jag. ska göra två st 24x18 enligt uppgiftspappret, och en ska bli på honom. han är så söt.

igår så kom han hit helt plötsligt. vi pratade i telefon och jag frågade om han var sugen på att hänga och han ba visst. fast han egentligen var sjuk och kanske inte alls orkade. sen var jag glad resten av kvällen och han luktar så gott! han använder ingen parfym eller nåt, han luktar bara fantastiskt ändå. och han är så varm och så len. det finns inget mysigare än att ligga brevid honom och sniffa lite på honom och klappa lite på honom.

men ikväll kommer han inte verkar det som.. han var tvungen att åka hem och hämta pengar så han kan köpa ett nytt länskort. men han kanske skulle komma senare om han hann. Jag har tillochmed bytt sängkläder och städat i mitt rum så att han ska känna sig mer välkommen. det är itne så välkomnande med trosor och pärlor och snusprillor överallt. jag är så sluskig.

jag har fått tv på rummet också! den är söt! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Varför har du en ny psykkille? ska Ingela göra något annat?

2008-03-12 @ 19:59:26
Postat av: Grand Master Flash

jag får inte vara kvar på barnpsyk längre.. eftersom jag är vuxen nu verkar det som!

2008-03-14 @ 13:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0