Sometimes you gotta make some love

Okej så jag har världens största problem just nu.
Alltså typ det värsta i världen.

Krister vill inte ha sex med mig.
(eller asså.. han vill ju, men inte alls lika mycket som jag vill!)

jag tänker att ungefär en gång om dan eller fler passar mig perfekt, då får jag bekräftelse, tillfredställelse och en liten workout. Samt att jag får se honom naken, och det är aldrig fel.
Han tänker vad spelar det för roll? jag har aldrig varit någon som har sex jätteofta. En gång i veckan kanske..

Jag blir en sexuellt frustrerad kåtbock av detta. Det har gått så långt att jag funderat på att vara otrogen.
MEN sen kom jag på att jag tycker om sex, men jag tycker om krister en miljard gånger mer.
kompromisser är det enda rätta just nu. han får fan inte tro att jag ska klara mig på ett ligg i veckan. jag är väl inte störd..

Detta stör mig något så fruktansvärt. Men igår verkade det som att han faktiskt förstod min sida. Det var skönt.
Fan va bra han är även fast han är munk och torr som fan. Vem i helvette vill inte ligga med mig? Jag är väldigt akrobatisk!

Annars så har jag mens för andra VECKAN i rad nu. Jag dör. Jävla spiral att förstöra mitt liv. Jag blir verkligen tokig. En anledning till att jag inte har fått knulla på hundra år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0