Sorellas superfun happylife

Stackars min blogg. den lider lika mycket av mitt tråkiga liv som jag gör.

Jag har pärlat sjukt mycket senaste tiden. Mest stora saker som tar lång tid och får mig att bli skelögd efter ett tag.
Har även återupptäckt mitt fantastiska dataspel World of roller coaster tycoon, som är räddaren i nöden. Jag är ganska sämst, men det är skönt att kunna slänga iväg några timmar på det istället för att typ sitta och stirra i soffan.

Jag umgås såklart mycket med Krister. Han sover hos mig på veckorna och skiter i mig på helgen. Eller okej, så extremt kanske det inte är men jag får nojjor om att han bara utnyttjar mig för att få sexa och för att slippa åka så tidigt till jobbet på morgnarna. Men då är han ju sjuk i huvudet... det är han iochförsig.
Vi bråkar titt som tätt men det är rätt skönt. Fast ibland blir jag oxtokig och skäller ut honom och så sitter han och tiger i minst en halvtimme tills jag börjar kittla honom.
Vi har ett ytterst disfunktionellt förhållande, precis som jag vill ha det. Jag kan nog inte ha ett förhållande där allt går på räls och där allt är frid och fröjd. Det skulle göra mig mer tokig än när krister gör psykögon och kallar mig mrs blowjay.

Idag var jag och min mor på stan, köpte ett par gympadojjor, pärlor och lim. Jag är verkligen party.
Fick akut mensvärk på stan så jag blev svinarg och morrade åt min ömma moder tills hon gav upp och gick hem.
Jag var trött också. Jag hade GIBBAT RCT fram till kl halv fem. Klart man blir sliten av att vara en datanörd.

Gud vad jag är tråkig. Jag funderar på att typ gå ut naken eller dricka massa fönsterputs bara för att något ska hända.
Mackan skulle iallafall ringa mig när hon slutade barnvakta, det kan bli mycket trevligt. Typ fika någonstans.. Kanske deed! Jag tror aldrig jag varit där med mackan själv..
Det är konstigt med den tjejen. Jag har alltid något att prata med henne om och det känns som att hon alltid har något att säga. Ett tag var jag så grymt avundsjuk på henne för att hon verkade så himla perfekt. Hon är smal, snygg, söt, charmig, har långt fint hår, lyckliga föräldrar, en jättebra relation med sin syster och hon är smart som fan.
Men sen kom jag på att även om det kanske är bra grejer så är hon ju inte bara det, hon har sina skavanker och saker som hon tycker är jobbiga, fast hon bär inte sitt hjärta på ärmen som jag gör.
Ja, ja, nu ska jag sluta skriva en roman om mackan. Hoppas hon hör av sig bara!

Kommentarer
Postat av: Kirren

Jag såg honom jag såg honom!

2008-03-03 @ 21:43:35
Postat av: Tove

Fortfarande synd om din blogg.

2008-03-06 @ 08:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0