Turistens klagan

Nu ska jag gå till Waterproof för att få mina pengar tillbaka. med min tur så har dom stängt idag och öppnar aldrig igen.

Jag blir tokig på min kropp. Den är strejkar helt.
jag vet inte vad det är som gör det, att jag har ökat min lithium-dos eller att jag stöter ut spiralen eller att jag äter och sover för dåligt?
antagligen en kombination av alla.

Men det går verkligen på mina nerver. Jag har förlorat fan typ 10 liter blod dom senaste två veckorna, jag går på toa typ två gånger i timmen, jag kan inte sova, jag är aldrig sugen på att äta så jag äter bara massa godis och chips och dricker läsk.

Igår så vaknade jag kvart i tre. Jag somnade kanske klockan tolv kvällen innan. Utan medicinering. Skitkonstigt.
Inatt somnade jag halv sex, vaknade halv ett. Men jag har på mig en jävligt het Mumin-tröja.

Jag funderar på att starta någon sorts hemsida med mina pärlplattor och kanske sälja dom. Är det någon i hela världen som kan sånt? Hemside-grejer? För jag kan lite, men jag har inget program för det. Jag behöver alltså ladda hem något gratis.. Eller att någon skickar mig något bra program. Gimme a buzz om du har något.

Nu ska jag väl sminka mig. Jag har också fått böldfinnen nummer ett precis mellan ögat och näsan.. Den går ju inte att komma åt. Så jag ser ut som Quasimodo. He's kinda hot tough.

Kommentarer
Postat av: Karl-Oskar

Lätt att du borde sälja pärlplattorna. Styr en blogg bara, med nåt häftigt namn, och sälj dem blocketstyle.

2008-03-22 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0