We might die from the medications..

Hejhej hallå dagboken

Jag har haft en turbulent morgon. Somnar runt halv fem efter att ha fått tv på rummet. jag var som en tjockis i en godisaffär och kollade på beverly hills boxen och pärlade. freeeeedom!

Skulle upp till min nya psykperson Peter och hade ställt klockan på åtta. Vaknar panikslagen kvart i tolv och helt förvirrat häller jag i mig kvällens medicindos i tron att det är morgonens dos som jag glömt att ta. Sen ser jag att jag nu har fått i mig alldeles för mycket lithium på alldeles för kort tid och blir ännu mer panik. Ringer lite samtal och lugnar mig, lämnar ett meddelande på peters telesvar och han ringer upp och berättar att jag har tid imorrn.
All panik i onödan. haha. så jävla typiskt.

Men det gör inget. Krister muntrade upp mig på ett sånt sätt som bara han kan. Tur att han finns.

Tyvärr så blir jag cepe i huvet av överdriven medicinering.. Jag har som en svamp i skallen nu. Men det kan vara för att jag sovit så lite också.

Annars laddar jag mer inför utställningen. Jag har massa fina pärlplattor nu. Kanske borde sluta nu? Det finns så det räcker å blir över..


Oh well. Nu ska jag kolla på tjockisar på Oprah och känna mig fet.

Kommentarer
Postat av: camilla

Dom är ju JÄTTESTORA!! Räknar du hur många pärlor det är på varje platta?

2008-03-11 @ 18:28:51
Postat av: lött

Jag gillar bert-referensen i rubriken skarpt!
Kommer och gluttar på utställningen på tors.

2008-03-12 @ 00:38:05
Postat av: lött

eller ah, inte rubriken men första meningen då...........................................................hejhej hallå stina

2008-03-13 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0