Boys just come and go like seasons..

So, nu har jag lyckats få i mig alkohol och droger i fyra dar i rad. Igår fick jag nog, så efter tre öl begav jag mig ifrån mr perfect hem till jake.
jag och JJJ kollade på elizabethtown, som var lite cheesy men ganska mysig.
det är så weird, jag och jay liksom sitter och typ håller om varann och håller handen framför J och flickvän. när hände detta?
frågan är ju, är det känslor eller kåthet som gör att jay håller mig i handen? min paranoia vägrar vila och jag börjar mer och mer tro att han helt enkelt bara wants to hit that. jag är ju väldigt snygg och det är en ganska bra anledning.

men jag ska inte analysera sönder någonting som egentligen inte är någonting. herregud, vi träffas ju bara lite, fucking exclusivly..

annars så var valborg crazy trevligt! och dagen efter vad också schysst, och SNAP på satin var också skitkul, jag blev fnissfull och skrattade hela natten lång med jay mellan benen. hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0