Don't be fooled by the rocks that I got

Jag är fortfarande lite hög, bara sådär mysigt. Jag blev skitsugen på att lyssna på jennifer lopez nu -  det ska jag göra.

för övrigt är en av de bästa sakerna just nu att folk verkligen beefar på videokommentarerna på youtube.
haha, jag önskar jag kunde börja beefa med någon om huruvida jennifer lopez är bra eller inte.

igår gick jag hem vid typ sju (?) från johannes och duschade och hejade på mamma sen åkte jag till jake, vi kolla på lite film och shizz.
sen blev jag och jay utslängda och drog hem till honom och gosade och kolla på filmer. jag var rätt lagom bäng. det var fett mysigt.

idag så vaknade jag upp utan trosor i johannes föräldrars säng, det är priceless verkligen. vi drog till AL och drack kaffe och sen skuttade jag hem och blev utskälld av emslem och boivan för att jag är äcklig typ. tack för den.
har faktiskt tagit en dusch och jag ska snart borsta tänderna också. för storasyster och hennes flamma JANNE kommer hit. och JA han är döpt till JANNE. Inte jan, inte jan-olov, inte jannicke, nej JANNE. hahah. han är så jävla skön!

aja, nu ska jag försöka sätta på mig kläder, även om det är rolgiare att gå runt naken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0