It rubs the lotion on it's skin

Jag har inte varit hemma på länge känns det som.
Alla dagar flyter ihop till en fet smörja av blah och när jag väl märker det så har det gått två veckor.

Gick till skolan idag, en lektion, minns inte om jag varit i skolan i veckan? Vet att jag var på fotot men något annat minns jag inte.

Var på middag med pappa, slem, esa, bosse och deras kompis som jag tyvärr inte minns namnet på. Hon var så jävla kunglig, hade typ asmycket smink, leopardtröja och massa smycken och pratade mycket stockholmska. Sen var hon typ domare, vilket är så sjukt koolt. Jag älskar kvinnor som är snygga och smarta.
Hon berättade om massa mål och om ett hon håller på med just nu om några tonåringar som t.ex har kastat sten på en snubbe i permobil, sen puttat om kull honom, snott permobilen och åkt runt på den tills batteriet tog slut. Då tog dom ut batteriet och hoppade sönder det sen gick dom. Helt jävla sjukt. Dom var liksom femton och sjutton år. Vem fan gör så? Det finns inte i min värld att människor är så råa.
On the bright side känns det skönt att jag fortfarande kan bli chockad, och att jag fortfarande har kvar tron på att människor är snälla. Även om jag blir motbevisad dagligen.

NU börjar det bli skönt att vara hemma för en kväll. Kunna lufsa runt som jag vill, äta vad jag vill i kylskåpet och prata/skrika med mamma lite.
Slem har dragit till Köpenhamn. Det var nog bra, hon vantrivs som fan här hemma. Kan jag förstå, jag har lärt mig att uppskatta de få bra sakerna för att jag är tvungen, men hon blir lika förfärad varje gång hon är hemma. Det är nog därför det blir längre och längre mellan gångerna.
På måndag kommer hennes darling från storbritannien hit också. Darren.
Hon sa för några dagar sen att hon inte vill att jag ska träffa honom för att jag är pinsam och labil. Det gjorde otroligt ont att hon tycker så, men jag ska försöka vara så lugn och snäll som jag bara kan. Vill ju att hon ska slippa skämmas.

Pratade lite med P i förmiddags, hon lät så nedstämd att jag fick lite ont i magen. Jag hoppas att det går över, annars blir det attack of the midget with icecream. Ingen kan stoppa mig när jag köper glass. P är världens bästa människa, så hon ska inte behöva vara nere. Shit, hon har mera begåvning i knät än vad jag har i hela kroppen. Inte för att jag är dålig, men hon är helt otrolig.

Apropå min talang så lyckades jag faktiskt helt själv att ladda ner en nes-emulator och kirby's adventures-rom helt själv. Så nu kan jag spela Kirby på datorn, och det är precis som kirby på 8bitars. Sjukt mysigt!

Förresten har jag börjat bli raggad på av en viss AH, en kille som gick på karro förrut och som jag har hört är rasist. Han är väldigt ivrig! Han ringde ca 10 gånger i helgen, utan att jag svarade en enda gång. Sen smsade han som en tok och jag svarade inte heller. Så då slutade han, trodde jag, men ikväll har han börjat igen. Jag har inte svarat så han kanske fattar nu.

Nu ska jag spela Kirby.


Kommentarer
Postat av: Ray

Det är Anders Hallman, right?

2008-05-16 @ 15:49:39
Postat av: grand master flash

hahahaahahahhaahhahahahahahahahahahahaa

2008-05-17 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0